تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عقل راهنمايى مى  كند و نجات مى  دهد و نادانى گمراه مى  كند و نابود مى  گرداند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805563561




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جداسازی زندانیان مواد مخدر پول می خواهد


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین:

جداسازی زندانیان مواد مخدر پول می خواهد رئیس سازمان زندانها گفت: ۷ اردوگاه نگهداری زندانیان مواد مخدر در دستور کار است اما تنها ۳۵ درصد اعتبارات آن تامین شده یعنی اگر پول بدهند زندانیان مواد مخدر به سرعت جدا سازی می شوند.
 

به گزارش جام جم آنلاین ، اصغر جهانگیر در گفتگو با مهر با بیان اینکه سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور با هدف تفکیک جمعیت کیفری و طبقه بندی جرایم ویژه و جدا سازی محکومین جرایم مرتبط با مواد مخدر ساخت ۷ اردوگاه بزرگ را برای نگهداری این محکومین در دستور کار دارد گفت: در مجموع این ۷ اردوگاه ظرفیت نگهداری ۳۸ هزار زندانی را دارد که با راه اندازی آنها سرانه اسکان زندانیان افزایش قابل توجهی خواهد داشت. وی افزود: سال گذشته اعتبار مورد نیاز برای تکمیل عملیات ساخت این اردوگاهها تصویب شد و تاکنون ۳۵ درصد این مصوبه در اختیار سازمان زندان ها قرارداده شده که در صورت تأمین مابقی بودجه امیدواریم به زودی شاهد افتتاح این طرح ها باشیم. رئیس سازمان زندانهای کشور گفت: این هفت اردوگاه در استان های تهران، خراسان رضوی، اصفهان، سیستان و بلوچستان، کرمان، خوزستان و گلستان با زیربنای ۱۳۸ هزار متر مربع قرار دارد که تنها اردوگاه اصفهان مورد بهره برداری قرار گرفته است. جهانگیر گفت: هم اکنون تعداد ۲۶ اردوگاه در سطح کشور فعال است که در این مراکز زندانیان دارای جرائم مرتبط با مواد مخدر با ظرفیت اسکان ۲۲ هزار نفر نگهداری می شوند. رئیس سازمان زندانها در مورد موضوع مواد مخدر در زندانها گفت: معضل مواد مخدر یک معضل جهانی است که کم و بیش همه کشورهای جهان با این معضل درگیر هستند و در کشور ما به دلیل قرار گرفتن در مسیر ترانزیت مواد مخدر به اروپا این معضل دو چندان است. هم اکنون حدود ۷۰ % زندانیان ما را جرایم مربوط به مواد مخدر تشکیل می دهند که خود این موضوع عمق فاجعه را نشان می دهد. وی افزود: با هدف جلوگیری از ورود مواد مخدر به داخل زندانها چند اقدام در حال انجام است که اولین آن موضوع بازرسی و کنترل های چند مرحله ای در مبادی ورودی زندان هاست. در این زمینه آموزشهای لازم به کارکنان ارائه شده و علاوه بر آن بازرسی های نوبه ای و غیر مترقبه به طور مداوم در زندان ها اجرا می شود که گزارشهای آن و همچنین میزان کشفیات به طور مرتب به مراجع ذیصلاح اعلام می شود. جهانگیر ادامه داد: همچنین احداث اردوگاه های نگهداری محکومین مواد مخدر و جدا سازی آنها از سایر زندانیان اقدام دیگری بوده که موجب کاهش آسیب مواد مخدر در زندان شده است. اما به علت محدود بودن فضای زندان وجود کمترین مواد مخدر مشهود است و بعضاً این موضوع باعث بروز شبهه در افکار عمومی می شود. وی تأکید کرد: در این میان باید گفت با توجه به اقدامات صورت گرفته، مواد مخدر در داخل زندانها در کمترین میزان است هر چند همان مقدار اندک هم قابل قبول نیست. با این حال در صدد آن هستیم با تأمین اعتبارات لازم به ویژه در مورد نصب تجهیزات کنترلی و تأمین نیروی انسانی مناسب بتوانیم وجود مواد مخدر در زندانها را به حد صفر برسانیم. اما در این میان متاسفانه برخی از خانواده ها هم در انتقال مواد به داخل زندان به زندانی کمک می کنند.


 


دوشنبه 11 آبان 1394 ساعت 11:02





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن