تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):خدای تعالی ایمان را برای پاکیزگی از شرک قرار داد ، و نماز را برای دوری از تکبر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815460576




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سوسیس بوقلمون، دستپخت کدبانوهای باتجربه


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
سوسیس بوقلمون، دستپخت کدبانوهای باتجربه




به جای اینکه از سوسیس های بیرون تهیه کنید و از آنها در غذایتان استفاده کنید، سعی کنید خودتان سوسیس را در خانه درست کنید. در اینصورت خیالتان از مواد استفاده شده در آن راحت است.






برترین مجله اینترنتی ایران

مجله آشپزی مثبت:


سوسیس بوقلمون



مواد لازم برای 4 نفر

500 گرم گوشت بوقلمون4 حبه سیر50 گرم روغن مایع1 عدد تخم‌مرغ100 گرم آب سرد20 گرم آرد1 ق چ شکر4  /1 ق چ پودر خردل2  /1 ق چ فلفل سفید2  /1 ق چ فلفل قرمز1 ق چ پودر سیر2  /1 ق چ پودر زنجبیل2 /1 ق چ پودر هل1 ق چ پودر آویشن4  /1 ق چ تخم گشنیز پودر شده3 ق چ نمک
طرز تهیه:

1.  ابتدا گوشت بوقلمون را در فریزر بگذارید تا کمی منجمد شود، سپس آن را بیرون آورده، خرد کنید. سیرها را رنده کرده، با تکه‌های گوشت مخلوط کنید، سپس گوشت و سیر را باهم چرخ کنید.

2. گوشت رنده شده را همراه تخم‌مرغ، روغن مایع و ادویه‌جات داخل غذاساز بریزید و دستگاه را روشن کنید تا مواد کاملا باهم مخلوط شوند. در این مرحله آب سرد را هم به مواد اضافه کرده ، دوباره دستگاه را روشن کنید.

3. حالا آرد را به مواد اضافه کرده و خوب مخلوط کنید. در انتها نمک و شکر را اضافه و مواد را خوب باهم مخلوط کنید تا خمیر سوسیس آماده شود.

4. خمیر را داخل چرخ‌گوشت بریزید. سر محفظه پلاستیکی که قرار است سوسیس را داخل آن بریزید (روده) را به قسمتی از چرخ‌گوشت که گوشت چرخ شده از آن بیرون می‌آید، قرار دهید. حالا مخلوط را داخل چرخ‌گوشت بریزید. مخلوط گوشت به‌آرامی داخل روده می‌رود. می‌توانید مخلوط گوشت را به جای روده داخل ماسوره بریزید. سر مناسب روی ماسوره قرار داده و به کمک آن داخل روده‌ها را پرکنید و انتهای روده را محکم ببندید.

5. سوسیس را به مدت 50-45 دقیقه بخارپز کنید، سپس آن را به مدت 24 ساعت داخل یخچال قرار دهید. موقع استفاده آن را در مقداری روغن سرخ کنید. مابقی آن را می‌توانید در فریزر به مدت طولانی قرار دهید.







تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سبک زندگی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن