تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زباله را شب در خانه هاى خود نگه نداريد و آن را در روز به بيرون از خانه منتقل كنيد،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819839472




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرعامل بانك صنعت و معدن:ورود به دوران پساتحریم نیاز به دانش لازم برای تعامل با فضای جهانی دارد


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



مدیرعامل بانك صنعت و معدن:ورود به دوران پساتحریم نیاز به دانش لازم برای تعامل با فضای جهانی دارد
علی‌اشرف افخمی، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل بانك صنعت و معدن گفت: دوران تحریم موجب گسستگی تعامل ما با فضای بین‌المللی شده و برای ورود دوباره به این فضا باید به دنبال كسب دانش و مهارت‌های لازم باشیم.
روز نو : علی‌اشرف افخمی، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل بانك صنعت و معدن گفت: دوران تحریم موجب گسستگی تعامل ما با فضای بین‌المللی شده و برای ورود دوباره به این فضا باید به دنبال كسب دانش و مهارت‌های لازم باشیم.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بانك صنعت و معدن، افخمی كه در جلسه "نشست توجیهی طرح هدفمندی یارانه‌ها" سخن می‌گفت ضمن ابراز امیدواری از برداشته شدن تحریم‌ها تا پایان سال جدید میلادی افزود: بانك صنعت و معدن برای فعالیت در شرایط یاد شده آماده است.
وی تصریح كرد: یكی از نقاط قوت بانك صنعت و معدن برای تعامل بین‌المللی در دوران پساتحریم تسویه حساب از طریق بازپرداخت بیش از ٤٠٠ میلیون دلار بدهی خارجی است كه به این بانك موقعیت ویژه‌ای بخشیده است .
وی با بیان این كه یكی دیگر از شرایط مثبت بانك صنعت و معدن برای تعامل با فضای بین‌المللی اقدام در جهت تعیین رتبه این بانك است تصریح كرد: ما باید تلاش كنیم كه همواره پیشاپیش دیگران حركت كنیم و در غیر این صورت دنباله‌رو آنها خواهیم شد.
افخمی انضباط مالی را موجب تمایز این بانك از دیگر بانك‌های كشور دانسته و خواستار حفظ این انضباط با تكیه بر همبستگی و خرد جمعی شد.
مدیر عامل بانك صنعت و معدن در ادامه از تشكیل كمیته تخصیص یارانه تولید در استان‌ها خبر داده و افزود: علاوه بر معاون استانداری و رؤسای سازمان صنعت، معدن و تجارت و دیگر اعضا، بانك صنعت و معدن هم به عنوان تنها بانك عضو اصلی این كمیته محسوب می‌شود.
وی گفت: چهره بانك صنعت و معدن در حال دگرگونی است و این تغییر، هم در ظاهر شعب و هم كیفیت ارائه خدمات ملموس است.
دراین نشست، بطحایی معاون بانكداری صنایع كوچك و متوسط، با اشاره به سه موضوع به نتیجه رسیدن برجام، سیاست‌های جدید دولت برای رونق اقتصادی و خروج از ركود و پرداخت یارانه به واحدهای صنعتی، بر ضرورت فعالیت شعب بانك صنعت و معدن برای ایفای نقش مثبت در شرایط حاضر تأكید كرد.
پاك‌طینت، عضو هیأت مدیره بانك صنعت و معدن نیز در نشست مذكور به این موضوع كه در كمیته اعتبارات بانك علاوه بر تخصیص منابع، نگاه تجهیز منابع نیز باید وجود داشته باشد اشاره كرده و خاطرنشان ساخت، ما نیازمند تفكر مبتنی بر مدیریت منابع و مصارف در این بانك هستیم.




تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن