تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):خوش اخلاقى عبادت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812947390




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جلالی: باید دارای سامانه بومی گوشی‌های هوشمند باشیم


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
جلالی: باید دارای سامانه بومی گوشی‌های هوشمند باشیم
جلالی: باید دارای سامانه بومی گوشی‌های هوشمند باشیم رییس سازمان پدافند غیرعامل با بیان اینکه باید به منظور کاهش آسیب پذیری‌ها بر گوشی‌های موجود مدیریت نرم افزاری داشته باشیم گفت: همچنین باید مرکز پشتیبان‌گیری و سرور این گوشی‌ها را در کشور ایجاد کنیم.


به گزارش فرهنگ نیوز ، سردار غلامرضا جلالی رییس سازمان پدافند غیرعامل در حاشیه همایش پدافند سایبری، در جمع خبرنگاران با اشاره به تهدیدات در عرصه گوشی‌های هوشمند اظهار داشت: در حوزه این گوشی‌ها باید دارای سامانه بومی باشیم.
 
وی در این رابطه گفت: به‌منظور کاهش آسیب پذیری‌ها باید برای گوشی‌های موجود مدیریت نرم افزاری ایجاد کرده و همچنین مرکز پشتیبان‌گیری و سِرور این گوشی‌ها را در کشور راه اندازی کنیم.
 
سردار جلالی ادامه داد: در حوزه ضد بدافزارها نیز اسکادای بومی با صرف 3 سال زمان توسط جوانان کشورمان ساخته شد؛ اما در برخی نمایشگاه‌های کشور بعضی ضد بدافزارها را به رایگان توزیع کرده‌ و هدیه می دهند؛ که این یک اقدام خائنانه نسبت به محصول بومی است.
 
وی با بیان اینکه حملات سایبری به 3 دسته کلی تقسیم می شود، افزود: مدل نخست از طریق نفوذ و حک‌های فردی، مدل دوم از طریق حک توسط گروه‌هایی که اهداف سیاسی و تروریستی دارند و همچنین مدل سوم از راه حملات توسط کشورهای متخاصم دنبال می‌شود.
 
رییس سازمان پدافند غیرعامل درباره شبکه‌های اجتماعی نیز تصریح کرد: امروز اروپا و آمریکا بر سر مالکیت اطلاعات شبکه‌های اجتماعی با هم درگیری دارند.
 
وی در پایان گفت: نگاه ما به شبکه‌های اجتماعی صرفا تهدید محور نیست؛ بلکه این شبکه‌ها می‌توانند فرصت محور نیز باشند.


منبع: دفاع پرس


94/8/10 - 13:53 - 2015-11-1 13:53:13





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن