تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):نصيحت و خيرخواهى از حسود محال است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815499278




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تجهیز تمام مدارس به سامانه‌ هوشمند در برنامه ششم توسعه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: حجت الاسلام محمدیان خبر داد تجهیز تمام مدارس به سامانه‌ هوشمند در برنامه ششم توسعه رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی از تجهیز 50 هزار مدرسه از بین 110 هزار مدرسه به سامانه‌های هوشمند خبر داد.
۱۳۹۴ شنبه ۹ آبان ساعت 11:11

خبرگزاری پانا+

به گزارش سرویس آموزش و پرورش پانا، حجت‌الاسلام والمسلمین محی‌الدین بهرام محمدیان با بیان اینکه با فناوری‌های نوین و شبکه‌های اجتماعی مخالف نیستیم و باید مصون سازی در کودکان و نوجوانان صورت گیرد، افزود: باید با نگاه فرصت و ظرفیت به این نوآوری‌های تکنولوژی نگریسته شود و استفاده از آنها فی النفسه مشکلی ندارد، البته محتوای پیام‌ها و مطالبی که منتقل می‌شود می‌تواند مضر یا مفید بودن این فناوری‌های روز را مشخص کند. رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی تصریح کرد: نمی‌شود به شبکه‌های اجتماعی از قبیل وایبر، تلگرام، واتساپ و ... «نه» گفت و آنها را فیلتر کرد، زیرا به لحاظ سرعت و کثرت پیام‌ها‌، قابل فیلتر نیست و همچنین فیلتر شکن آن تولید می‌شود، بلکه بایدبصیرت افزایی کرد که باید با همکاری و هماهنگی خانواده‌ها، آموزش و پرورش و اجتماع صورت گیرد.
 
وی از تجهیز 50 هزار مدرسه از بین 110 هزار مدرسه به سامانه‌های هوشمند خبر داد و اظهار داشت: در برنامه 5 ساله ششم مقرر شده است تمام مدارس به سامانه‌های هوشمند، شبکه امن و محتوا‌های مناسب تجهیز شوند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن