تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):تا مى‏توانى بكوش كه صبح و شب در قلبت (حتّى) قصد فريب و نيرنگ كسى نباشد؛ چرا كه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820343627




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امضاي تفاهم‌نامه اوليه با شرکت اني ايتاليا براي همکاري‌هاي دو جانبه در صنايع حفاري


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ آبان ۱۳۹۴ (۱۲:۵۰ب.ظ)
امضاي تفاهم‌نامه اوليه با شرکت اني ايتاليا براي همکاري‌هاي دو جانبه در صنايع حفاري موج - قائم‌ مقام شرکت ملي حفاري با اشاره به امضاي تفاهم‌نامه اوليه با شرکت اني ايتاليا به منظور توسعه همکاري‌هاي دو جانبه در صنايع حفاري گفت: ايران آماده صادرات خدمات فني و مهندسي در صنايع حفاري نفت و گاز به عراق است.
به گزارش خبرگزاري موج، محمدرضا تاکايدي با اشاره به انجام مذاکرات گسترده در حوزه افزايش تبادل دانش فني با عراق در حوزه صنايع حفاري نفت و گاز، تصريح کرد: در حال رايزني براي انجام فعاليت‌هاي ديگر در حوزه حفاري در شمال و جنوب عراق هستيم، اما؛ با توجه شرايط کنوني عراق اين کار کمي مشکل است.
قائم‌مقام شرکت ملي حفاري ايران با اعلام اين‌که پيش‌بيني مي‌شود تا چند ماه آينده مذاکرات با طرف عراقي به منظور امضاي قراردادهاي جديد در حوزه صنايع حفاري قطعي و نهايي شود، تصريح کرد: علاوه بر اين در حال حاضر با چند شرکت ترکيه‌اي براساس تخصص خود براي انجام پروژه‌هاي حفاري هم به صورت اجاره دکل و هم به صورت پروژه‌هاي کليد در دست مذاکره کرده‌ايم.
وي با تأکيد بر اين‌که در زمينه تبادل دانش فني و بحث آموزش با شرکت ملي نفت ايران و شرکت ملي نفت عراق مذاکراتي انجام گرفته است، بيان کرد: بر اين اساس شرکت ملي حفاري ايران به منظور توسعه همکاري‌ها با شرکت ملي نفت عراق اعلام آمادگي کرده است.
تاکايدي با اشاره به جذابيت بازار انرژي ايران براي شرکت‌هاي اروپايي بيان کرد: شرکت ملي حفاري ايران با شرکت‌هاي اروپايي همچوناني و سايپم ايتاليا مذاکراتي را آغاز کرده و در اين مذاکرات تفاهم‌نامه‌اي نيز مبادله شده است.
وي با يادآوري اين‌که پيش‌بيني مي‌شود نتايج مذاکره با شرکتاني و سايپم ايتاليا به‌زودي با مديريت ارشد اين دو شرکت نهايي شود، تأکيد کرد: شرکت ملي حفاري ايران به منظور اجراي پروژه‌هاي حفاري در ايران و در خارج از کشور به صورت مشارکتي با اين دو شرکت ايتاليايي اعلام آمادگي کرده است.
قائم‌مقام شرکت ملي حفاري ايران با بيان اين‌که علاوه بر اين با يک شرکت معتبر آلماني در خصوص ارائه خدمات حفاري، جذب سرمايه، تبادل تکنولوژي و دانش فني با هماهنگي شرکت ملي نفت ايران طي جلسات متعددي مذاکره کرده‌ايم، خاطرنشان کرد: آن‌ها در نهايت موافقت کردند چه در زمينه انجام عمليات حفاري و چه در زمينه تعميرات و بازسازي و تعميرات اساسي تجهيزات صنعت حفاري با ايران همکاري کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن