تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هر که خشنودی خدا را بطلبد هر چند به قیمت خشم مردم، خداوند او را از مردم بی نیاز م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819910919




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کمک میلیاردی خیرین باشتی به زیرساخت های آموزشی


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: کمک میلیاردی خیرین باشتی به زیرساخت های آموزشی
نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت گفت: خیرین نیکوکار باشتی از دو ساله گذشته تاکنون 30 میلیارد ریال به ساخت و تجهیز زیرساخت های آموزشی این شهرستان کمک کردند.


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  غلامرضا تاجگردون در آیین اهدای تجهیزات آموزشی از سوی خیر باشتی به مدارس این شهرستان افزود: این اعتبار برای ساخت یک آموزشگاه، یک سالن ورزشی دانش آموزشی و تجهیز مدارس به وسایلی مانند، رایانه، چاپگر و فکس اهدا شده است.

وی با اشاره به وجود مدارس فرسوده و غیرایمن در برخی مناطق این شهرستان تصریح کرد: کمک به استاندارد سازی مدارس نقش اثراگذاری در تربیت نسلی پویا و ایجاد انگیزه در تولید علم دارد.

نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت تصریح کرد: فرهنگ کمک به احداث فضاهای آموزشی در کشور از برکات نظام جمهوری اسلامی ایران است که از دو دهه پیش سرمایه هزاران نفر از توانمندان ایران را جذب این عمل خداپسندانه کرده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد یکهزار و 100 کلاس درس در نقاط مختلف این استان از سوی خیرین ساخته شده است.
جهان محرابی افزود: تاکنون 115 مدرسه، هفت نمازحانه، یک سالن ورزشی و یک دارالقران از سوی خیرین کهگیلویه و بویراحمدی احداث شده است.
وی از در دست ساخت بودن 32کلاس درس از سوی خیرین در این استان خبر داد.





انتهای پیام /ی




اشتراک گذاری




مطالب مرتبط

تشریح کارنامه امسال دولت در استان قزوین
صدور مجوز برای دو حزب در استان قزوین
احداث 190 کلاس درس از سوی خیران در آذربایجان شرقی
افتتاح مدرسه خیرساز در زرند





۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن