تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):اگر مردم تعقل می کردند و مرگ را تصور می کردند، دنيا ويرانه مى‏شد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821016232




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اقدام تحسین برانگیز کویت، رقابتهای سهمیه المپیکی را لغو کرد


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزی خبر: تهران / خبرگزاری صدا و سیما / ورزشی 1115 1394/08/09
رقابت های تیراندازی قهرمانی آسیا به میزبانی کویت که قرار بود امتیازات آن برای کسب سهمیه الپیک لحاظ شود، تنها جنبه آسیایی پیدا کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ پس از این که فدراسیون جهانی تیراندازی، یاییر داویدوویچ از رژیم اشغالگر قدس را به عنوان ناظر این مسابقات معرفی کرد، دپارتمان مهاجرت کویت برای وی روادید صادر نکرد و که این مساله باعث شد، کمیته بین المللی المپیک به خاطر دخالت های دولت کویت، کمیته ملی المپیک این کشور را به حالت تعلیق درآورد و مساله توزیع سهمیه ها از این کشور گرفته شود.
پیش از این قرار بود تیراندازان برای راهیابی به مسابقات المپیک 2016 ریو در کویت برای کسب 35 سهمیه شلیک کنند اما این مسابقات با عنوان قهرمان آسیا از دهم آبان آغاز می شود.
با این وجود تیم ملی تیراندازی ایران در هر سه ماده اسلحه بادی، تپانچه و اهداف پروازی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا عازم کویت می شود.
قرار است؛ مسئولان فدراسیون جهانی تیراندازی با تشکیل جلسه ای درباره میزبانی مسابقات انتخابی المپیک به منظور توزیع 35 سهمیه دیگر تصمیم ... [ مشاهده متن کامل خبر در واحد مرکزی خبر ]

شنبه ، ۹آبان۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزی خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن