تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه خداوند خير بنده اى را بخواهد، واعظى از درون او برايش قرار مى دهد كه او را به ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819006924




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعلام آمادگي مرکز پژوهش‌هاي مجلس براي گسترش همکاري با دانشگاه‌ها و مراکز علمي و پژوهشي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ آبان ۱۳۹۴ (۱۶:۹ب.ظ)
اعلام آمادگي مرکز پژوهش‌هاي مجلس براي گسترش همکاري با دانشگاه‌ها و مراکز علمي و پژوهشي موج- رئيس مرکز پژوهش‌هاي مجلس با بيان اين که همکاري مرکز پژوهش‌ها با مراکز علمي به تصويب قوانين کارآمدتر کمک مي‌کند، گفت: اين مرکز به دنبال گسترش همکاري با دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشي است.
به گزارش خبرگزاري موج، کاظم جلالي در ديدار محمدرضا مجيدي رئيس کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شوراي اسلامي به روند فعاليت‌هاي مرکز پژوهش‌هاي مجلس اشاره و ابراز اميدواري کرد تا ادامه اين مسير توليد گزارش‌هاي پژوهشي و کارشناسي روزآمد در امر تقنين را تقويت کند.
نماينده مردم شاهرود و ميامي در مجلس تصريح کرد: مرکز پژوهش‌هاي مجلس همواره گزارش‌هايي را در حوزه‌هاي مختلف همچون اقتصاد مقاومتي بر اساس منويات رهبر معظم انقلاب در بخش‌هاي مختلف تهيه و تدوين کرده است و براي بهره برداري در اختيار نمايندگان مردم در مجلس و مسوولان و مقامات کشور قرار داده است که اميد آن مي‌رود اين گزارش‌هاي مورد استفاده مطلوب قرار بگيرد.
وي افزود: مرکز پژوهش‌هاي مجلس آمادگي دارد تا همکاري خود با دانشگاه‌هاي و مراکز علمي و پژوهشي کشور گسترش دهد و از توانمندي نخبگان و پژوهشگران به بهترين شکل ممکن استفاده کند.
جلالي يادآور شد: هر چقدر مرکز پژوهش‌هاي مجلس بهتر کار کند و گزارش‌هاي کامل تر و کارشناسي تري را تهيه کند، اين امر به بررسي و تصويب قوانين کارآمدتر کمک خواهد کرد.
وي همچنين بر لزوم توسعه همکاري اين مرکز و کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شوراي اسلامي تاکيد کرد.
محمدرضا مجيدي نيز در اين ديدار با يادآوري گزارش‌هاي کارشناسي مطلوب مرکز پژوهش‌هاي مجلس،خواستار همکاري و تعامل نزديک تر اين مرکز با کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن