تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه نيّت درست داشته باشد، دل سالم و پاك دارد، زيرا سالم داشتن دل از وسوسه هاى شيط...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819419205




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ناپديد شدن مرد فريبكار با پس‌انداز زنان جوياي وام


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: ناپديد شدن مرد فريبكار با پس‌انداز زنان جوياي وام
مرد فريبكار كه به اتهام كلاهبرداري از زنان به حبس افتاده بود، بعد از آزادي از زندان با وسواس بيشتر نقشه خود را عملي كرد اما اين بار هم گرفتار پليس شد. اين مجرم 36 ساله كه عليرضا نام دارد، موفق شده است از اين راه پول زيادي به جيب بزند.


اولين شكايت عليه عليرضا 12 ارديبهشت ماه امسال مطرح شد. آن روز زني وارد كلانتري 107 فلسطين شد و در شرح ماجرا گفت: چندي قبل با مردي آشنا شدم كه خودش را عليرضا راد معرفي كرد. وقتي فهميد كه به دنبال وام بانكي هستم، گفت يكي از بستگانش رئيس بانك يكي از شعبه‌هاي شرق تهران است كه مي‌تواند به واسطه او برايم وام كم بهره بگيرد. البته عليرضا گفت بايد در آن شعبه حسابي افتتاح كنم و چند ميليون تومان ‌ همان حساب واريز كنم تا بتوانم خيلي زود وام بگیرم.
شاكي ادامه داد: من شرط عليرضا را قبول كردم، براي همين ابتدا به شعبه‌اي در فلكه دوم صادقيه كه در آن حساب داشتم، رفتيم و موجودي حسابم را كه 5/3 میلیون تومان بود، برداشت كردم. بعد با خودروي عليرضا راهي شرق تهران شديم تا در شعبه‌اي كه مي‌گفت، حسابم را افتتاح كنم. در مسير توقف كرد و خواست از شناسنامه‌ام چند كپي تهيه كنم. وقتي براي تهيه كپي پياده شدم، كيفم را كه 5/3 میلیون تومان داخلش بود، نزد عليرضا گذاشتم و وارد مغازه كپي شدم اما بعد از اينكه برگشتم از عليرضا خبري نبود. بعد هم با او تماس گرفتم اما گوشي تلفن همراهش خاموش بود.
بعد از مطرح شدن شكايت، پرونده روي ميزكارآگاهان پايگاه سوم پليس آگاهي تهران قرار گرفت. تحقيقات اوليه نشان داد كه شكايت‌هاي مشابهي در كلانتري‌هاي تهران عليه عليرضا مطرح شده است. بررسي‌ها هم نشان مي‌داد كه مرد كلاهبردار در شهر مي‌چرخد و بعد از شناسايي سوژه‌هاي خود، آنها را فريب مي‌دهد و در فرصت مناسب با كيف حاوي پول آنها ناپديد مي‌شود.
يكي ديگر از شاكيان براي پليس توضيح داد: 29 فروردين ماه بود كه با عليرضا آشنا شدم. او وعده داد كه مي‌تواند به واسطه يكي از بستگانش كه در يكي از شعب بانك شرق تهران، سمت مهمي دارد برايم وام كم بهره بگيرد. از آنجا كه شرايطش خوب بود و بدون دردسر مي‌توانستم به وام برسم به عليرضا اعتماد كردم. ابتدا 5/4 ميليون تومان پس‌از‌اندازم را برداشت كردم و همراه عليرضا راهي شعبه‌اي در خيابان رسالت شدم.
 وقتي وارد شعبه شديم، عليرضا خواست كه پول را در اختيارش قرار دهم و منتظر بمانم. شعبه بانك شلوغ بود و عليرضا براي لحظه‌اي از مقابلم ناپديد شد. او ديگر به تماس‌هايم جواب نداد.  كارآگاهان در اولين گام به سراغ بانك اطلاعات مجرمان سابقه‌‌دار رفتند. بررسي‌ها نشان داد كه سه سال قبل مرد 36 ساله‌اي به نام عليرضا به همين شيوه زنان را فريب مي‌داده و از آنها كلاهبرداري مي‌كرد كه بازداشت شده و به زندان افتاده بود. وقتي شاكيان با ديدن عكس‌هاي عليرضا او را شناسايي كردند، كارآگاهان براي بازداشت وي دست به كار شدند. ابتدا مشخصات خودروي سواري MVM مدل X60 وي در سامانه پليس ثبت و دستور توقيف آن صادر شد. در حالي كه بررسي‌ها ادامه داشت، چهارم آبان ماه خبر رسيدكه مأموران گشت پليس شهرستان گرمسار اين خودرو را متوقف و عليرضا را بازداشت كردند. متهم وقتي به پايگاه سوم پليس آگاهي تهران منتقل شد و مقابل شاكيان قرارگرفت به كلاهبرداري از آنها اقرار كرد.
سرهنگ كارآگاه صفدر جان پرور، رئيس پايگاه سوم پليس آگاهي تهران بزرگ گفت: از آنجا كه متهم به جرائم مشابه اقرار كرده، دستور انتشار بدون پوشش تصوير متهم از قاضي صادر شده است؛ بنابراين از مالباختگاني كه موفق به شناسايي وي شده‌اند، دعوت مي‌شود تا براي پيگيري شكايت خود به پايگاه سوم پليس آگاهي تهران بزرگ در خيابان سهروردي شمالي، خيابان خرمشهر، ميدان نيلوفر مراجعه كنند.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن