تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):چیزی با چیزی نیامیخته است که بهتر از حلم با علم باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805196769




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرار مرگبار دزدان پرايدسوار از ميان جمعيت


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: فرار مرگبار دزدان پرايدسوار از ميان جمعيت
زن ميانسال وقتي فريادهاي دلخراش دخترش را از داخل كوچه شنيد نمي‌دانست با پيكر بي‌جان او مواجه خواهد شد.
به گزارش خبرنگار ما، دقايقي از ساعت 23 چهارشنبه 6 آبان ماه گذشته بود كه قاضي ايلخاني، بازپرس ويژه قتل پايتخت با تماس تلفني مأموران كلانتري 140 باغ فيض از قتل دختر جواني در خيابان ابوذر، حوالي بلوار آيت الله كاشاني باخبر شد. وي لحظاتي بعد به همراه كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي خود را به محل حادثه رساند. اولين بررسي‌ها نشان داد كه جسد متعلق به دختري 23 ساله است كه لحظاتي قبل جان خود را از دست داد. تحقيقات خيلي زود نشان داد كه دو سارق پرايد سوار پس از رقم زدن حادثه از محل گريخته‌اند.

    مرگ دختر بي‌گناه زيرچرخ‌هاي پرايد
براساس تحقيقات، دختر جوان وقتي متوجه مي‌شود دو مرد پرايد سوار، كيف دستي‌اش را از داخل خودرو 206‌ خودش سرقت كرده‌اند، به دنبال آنها مي‌دود و خودش را از در خودرو آويزان مي‌كند تا مانع فرارشان شود، اما راننده پرايد او را حدود 2 كيلومتر روي زمين مي‌كشاند و پس از رها شدن دستانش، به زير چرخ‌هاي پرايد مي‌افتد و جان خود را از دست مي‌دهد.
 
   حرف‌هاي مادر مقتول
مادر مقتول در حالي كه بر بالين دخترش گريه مي‌كرد، به بازپرس گفت: من همراه پريا و دو فرزند ديگرم زندگي مي‌كنم و پريا دختر بزرگم بود. او نان‌آور خانه بود كه سارقان طمعكار اينگونه دخترم را از من گرفتند. لحظاتي قبل قرار بود همراه او براي خريد به بازار بروم. دخترم چند ميليون تومان پول از كمدش برداشت و داخل كيفش گذاشت و زودتر از من خانه را ترك كرد تا خودرواش را كه داخل خيابان پارك بود، آماده كند. در حالي كه آماده رفتن بودم، يكي از دوستانم با تلفن خانه تماس گرفت و مشغول حرف زدن شدم. خيلي زود تماسم را قطع كردم، صداي فريادهاي دلخراش دخترم را شنيدم كه مي‌گفت دزد، دزد. بنابراين به سرعت خودم را به در خانه رساندم. خودروي دخترم دم در خانه بود اما از خودش خبري نبود. متوجه شدم جمعيت زيادي جمع شده‌اند. وقتي به جمعيت نزديك شدم، دخترم را غرق خون ديدم كه سرش شكافته شده و فوت كرده بود.
وي در حالي كه گريه امانش نمي‌داد، گفت: حالم خيلي بد شد به طوري كه چيزي نفهميدم تا اينكه يكي از همسايه‌ها به صورتم آب پاشيد و به هوش آمدم.
 
   تحقيق از شاهدان
در شاخه ديگري از بررسي‌ها، تيم جنايي از شاهدان تحقيق كردند. يكي از شاهدان گفت: لحظه حادثه افراد زيادي داخل خيابان بودند كه من صداي‌ آي دزد اين دختر را شنيدم. وقتي به طرف صدا برگشتم، دختر جواني را ديدم كه به در سمت راننده خودروي پرايد سفيد رنگي كه شيشه‌اش پايين بود، آويزان شده بود. در حالي كه دختر جوان با فريادهاي‌ آي دزد از مردم كمك مي‌خواست، راننده سرعت خودرواش را زيادتر كرد. او حدود 2 هزار متر دختر جوان را روي زمين كشاند تا اينكه دست مقتول از در خودرو جدا شد و به زمين خورد. وقتي دختر جوان نقش بر زمين شد، لاستيك عقب خودرو از روي سرش عبور كرد و اين صحنه دلخراش را رقم زد. وي در ادامه گفت: حركات راننده خودروي پرايد به قدري خطرناك و جنون‌آميز بود كه همه را شوكه كرده بود، به طوري كه هيچ‌كس به كمك دختر جوان نرفت و عاملان اين حادثه موفق به فرار شدند.
 
   ترسيده بودم
يكي ديگر از شاهدان هم گفت: من در حال عبور از خيابان بودم كه ديدم مقتول كيفش را داخل خودرواش گذاشت و بعد بدون اينكه در خودرواش را قفل كند به در خانه‌اي رفت و زنگ آنجا را زد. ثانيه‌هايي نگذشته بود كه خودروي پرايدي با دو سرنشين كنار خودروي مقتول توقف كرد و در حالي كه راننده پشت فرمان آماده حركت بود، سرنشين آن كه مرد جواني بود از خودرو پياده شد و در خودرو 206 را باز كرد و كيف وي را برداشت و به سرعت سوار خودروي پرايد شد.
دختر جوان وقتي متوجه سارقان شد با داد و فرياد خودش را به خودروي سارقان رساند و خودش را به در آويزان كرد. پس از اين راننده با سرعت سرسام آوري شروع به حركت كرد كه همه مات و مبهوت ماندند تا اينكه دختر جوان زمين خورد و آنها از محل گريختند.   وي در ادامه گفت: اين حادثه به قدري ترسناك و دلخراش بود كه هيچ‌كس نتواست شماره خودروي قاتلان را يادداشت كند.
در ادامه،  جسد مقتول براي انجام آزمايش‌هاي لازم به دستور بازپرس به پزشكي قانوني فرستاده شد. در حالي كارآگاهان جنايي تحقيقات درباره اين حادثه و شناسايي عاملان آن را آغاز كرده‌اند كه سارقان قاتل پس از فرار از خود هيچ ردي به‌جاي نگذاشتند و شاهدان هم نتوانستند سرنخي در اختيار مأموران پليس قرار دهند.



منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن