تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):شعبان ماه من است. هر كه ماه مرا روزه بدارد، روز قيامت شفيع او خواهم بود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814896268




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پليس مقابل برهم زنندگان امنيت مقتدر است


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: پليس مقابل برهم زنندگان امنيت مقتدر است
فرمانده ناجا با انتقاد از رسانه‌هايي كه با پرداخت نادرست به حادثه قزوين باعث تشويش اذهان عمومي‌ شده‌اند از رسانه‌ها درخواست كرد اطلاعات صحيح را از مراجع قضايي و انتظامي دنبال كنند. سردار اشتری گفت: برخورد پلیس با برهم‌زنندگان امنیت با اقتدار خواهد بود.
سردار حسين اشتري در حاشيه اختتاميه دوره‌هاي آموزشي كوثر در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: در اتفاق قزوين تنها يك مورد تجاوز به عنف صورت گرفته است و اينكه گروهي مسلح با استفاده از سلاح گرم افراد را به درخت بسته و به آنها تعرض كرده‌اند، درست نيست.  فرمانده پليس كشور گفت: اين حادثه در نيمه دوم شهريورماه اتفاق افتاد و متهمان پرونده دستگير شدند. وي افزود: در حال حاضر پرونده سه شاكي دارد كه يك نفر از آنها به دليل تجاوز به عنف و بقيه به دليل خفت‌گيري و سرقت از متهماني كه در حال حاضر در بازداشت به سر مي‌برند، شكايت كردند.

   درباره دوره‌هاي كوثر
سردار اشتري درباره دوره‌هاي كوثر هم گفت: اين دوره با هدف ارتقاي سطح مديريتي و مهارتي مديران و كاركنان پليس پيشگيري ناجا برگزار شده است كه استانداردسازي رفتار كاركنان، استفاده از تجهيزات نوين و به روز رساني و آموزش كاركنان از جمله اهداف برگزاري اين سلسله دوره‌ها بوده است.
وي ادامه داد: آموزش مأموران بايد استمرار داشته باشد تا سرعت و دقت آنها افزايش بيابد و شاهد كمترين خطا باشيم. اشتري با تأكيد بر كسب و انتقال تجربيات مأموران باسابقه اظهار كرد: بحث تكريم ارباب رجوع در پليس بسيار اهميت دارد و حتماً بايد برخورد محترمانه و اسلامي با مخاطبان داشته باشيم و رفتارمان توأم با عدالت و مهرباني باشد اما در مقابل كساني كه نظم و امنيت كشور را به هم مي‌ريزند بايد مقتدر بود.

   نوآوري‌ در كلانتري‌ها و پاسگاه‌ها
فرمانده پليس كشور كمبود اعتبارات را از دلايل كمبود تجهيزات در پليس پيشگيري به خصوص كلانتري و پاسگاه‌ها اعلام كرد و گفت: سعي شده هر ساله تجهيزات جديدي به بدنه نيروي انتظامي به خصوص كلانتري‌ها و پاسگاه‌ها تزريق شود در اين بين اگر اعتبارات دولتي تخصيص يابد، در آينده‌اي نزديك شاهد نوآوري‌هاي جديد در كلانتري‌ها و پاسگاه‌ها خواهيم بود اما با اين مقدار تجهيزات نيز سعي كرده‌ايم پاسخگوي مراجعات مردمي باشيم.

   تمهيدات پليس براي اربعين
فرمانده ناجا با اشاره به تمهيدات پليس در اربعين گفت: پليس گيت‌هاي زيادي را در سه مرز مهران، شلمچه و چذابه گذاشته است به گونه‌اي كه در مرز مهران شاهد افزايش پنج برابري گيت‌ها هستيم تا بررسي مدارك افراد با سرعت انجام گيرد. وي افزود: عبور زائران از مرز تنها با گذرنامه معتبر امكان‌پذير خواهد بود.

   ادامه جلسات براي طرح LEZ
فرمانده نيروي انتظامي درخصوص آخرين جلسه فرماندهان پليس با مسئولان شهرداری تهران و مسئولان وزارت كشور درخصوص نهايي شدن اجراي طرح LEZ گفت: هنوز مصوبه جديدي دراين خصوص نداريم و اجازه بدهيد جلسات ديگري نيز برگزار شود اما حتماً در چند روز آينده نظرات نهايي اعلام مي‌شود. وي با بيان اينكه پليس هركاري ‌كه بتواند در كاهش آلودگي هوا تأثير بگذارد، انجام مي‌دهد، گفت: ما به دنبال كاهش آلودگي هوا و تسهيل در تردد هستيم و با توجه به همكاري خوبي كه بين پليس و شهردار تهران وجود دارد، اميدواريم به توافقنامه‌اي در اين زمينه برسيم و نتيجه آن موجب رفاه حال مردم باشد.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن