تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان بلند مرتبه چون به فهم و دانايى رسد، متواضع مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813387153




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رضا عنایتی؛28 سال پیش/همیشه قهرمان بودیم


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


رضا عنایتی؛28 سال پیش/همیشه قهرمان بودیم ورزش > لیگ برتر - رضا عنایتی کاپیتان تیم سیاه جامگان مشهد همیشه نزد طرفداران استقلال محبوب بوده است.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین؛ رضا عنایتی خیلی دیر فوتبال خود را آغاز کرد. از تیم های کارگری شروع کرد به ابومسلم پیوست و خیلی زود در استقلال به اوج رسید. او از آن دست فوتبالیست هایی است که واقعا سختی روزگار را چشیده است. چیزی که خودش هم در یکی از برنامه های ماه عسل به آن اشاره کرده بود. او از دست فروشی در بازار امام رضا مشهد شروع کرده و حالا برای در سن 39 سالگی همچنان سر زبان هاست. عنایتی هر چقدر در رده باشگاهی موفق بوده، در تیم ملی چندان چیز خاصی بدست نیاورده است.موفقیت او در تیم های باشگاهی جایی معلوم می شود که او همچنان و در حالیکه پا به سن گذاشته، بهترین گلزن تاریخ لیگ برتر است. حالا و در آستانه دربی شاید خیلی از طرفداران استقلال به یاد مهاجم سابق تیمشان باشند. عنایتی در بازی های بین پرسپولیس و استقلال 2 بار گلزنی کرده و به نظر این آمار در همین باقی بماند و دیگر تغییر نکند. چرا که عنایتی کم کم دارد به سال های آخر فوتبالش نزدیک می شود و شاید همین فصل با پیراهن سیاه جامگان از فوتبال خداحافطی کند. او نیم فصل دوم لیگ قبل به واسطه حضور امیر قلعه نویی به استقلال آمد و اتفاقا در دربی 80 هم برای آبی ها به میدان رفت. در همان بازی بود که عنایتی به عنوان مسن ترین بازیکن تاریخ دربی شناخته و از این نظر رکورد دار شد. مهاجم سابق استقلال که همیشه اعتماد به نفس بالایی داشته به تازگی عکسی جالب در اینستاگرام خود منتشر کرده است که مربوط به سال 1366 است. زمانی که 11 ساله بوده. رضا عنایتی برای این عکس که از آن 28 سال گذشته، نوشته است : « ما از بچگی قهرمانی داشتیم. » شاید این عکس و این متن از رضا عنایتی همیشه استقلالی در آستانه دربی بتواند یک کری برای پرسپولیسی ها نیز باشد.

41257

کلید واژه ها: باشگاه سیاه جامگان - رضا عنایتی - باشگاه استقلال -




پنجشنبه 7 آبان 1394 - 18:46:33





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن