تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن بازگشت كننده به خدا، آمرزش خواه و توبه كننده است و منافق نيرنگباز، زيانبار و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812863335




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجراي طرح کلان براي بررسي آلاينده ها و تقلبات زعفران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۶ آبان ۱۳۹۴ (۱۶:۵۵ب.ظ)
اجراي طرح کلان براي بررسي آلاينده ها و تقلبات زعفران موج - مدير کل آزمايشگاه‌هاي مرجع کنترل سازمان غذا و دارو گفت: در تلاش هستيم طرح کلاني را به منظور بررسي تقلبات زعفران در سطح کشور مورد اجرا قرار دهيم.
به گزارش خبرگزاري موج، حسين رستگار، مدير کل آزمايشگاه‌هاي مرجع کنترل سازمان غذا و دارو، گفت: بررسي تقلبات زعفران در سطح کشوري با همکاري آزمايشگاه‌هاي کنترل غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکي مشهد اجرا خواهد شد.
وي گفت: با توجه به اينکه معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکي مشهد به عنوان قطب آلاينده‌ها و تقلبات زعفران در سطح کشور انتخاب شده در تلاش هستيم طرح کلاني را به منظور بررسي تقلبات زعفران در سطح کشور مورد اجرا قرار دهيم.
رستگار افزود: در حال حاضر استان خراسان به عنوان مهم‌ترين مرکز توليدي زعفران در کشور و حتي در سطح جهاني مي‌باشد.
مدير کل آزمايشگاه‌هاي مرجع کنترل سازمان غذا و دارو در ادامه اظهار داشت: در اجراي طرح کلان ملي آلاينده‌ها و تقلبات مواد غذايي، آزمايشگاه کنترل غذا و دارو علوم پزشکي مشهد توسط سازمان غذا و دارو به عنوان قطب آلاينده‌ها و تقلبات زعفران انتخاب گرديده است.
رستگار خاطرنشان کرد: در حال حاضر مشغول تدوين طرح مذکور با معاونت غذا و دارو مشهد و همچنين همکاري پژوهشکده علوم و صنايع غذايي مشهد هستيم و اميدواريم با توجه به گسترش تقلبات زعفران در اين طرح بتوانيم ضمن پايش محصولات زعفران در سطح بازار راهکارهاي اجرايي براي نظارت و کنترل کارآمد؛ به ويژه در سطح آزمايشگاه‌هاي کنترل غذا و داروي سراسر کشور را فراهم نماييم.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن