تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه انسان چهل ساله شود و خوبيش بيشتر از بديش نشود، شيطان بر پيشانى او بوسه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814674778




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیت‌سعید: هنوز برای آقای گلی زود است ::


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: بیت‌سعید: هنوز برای آقای گلی زود است
حسن بیت‌سعید با زدن دو گل در دربی اهواز خودش را به صدرجدول گلزنان رساند و کنار طارمی قرار گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، بیت سعید در مورد پیروزی مقابل استقلال اهواز گفت: خدا را شکر توانستیم از این بازی با موفقیت بیرون بیاییم. دربی اسمش رویش است و حساس است توانستیم بر حریف غلبه کنیم علاوه بر این توانستیم بر حواشی قبل از بازی هم غلبه کنیم و تمرکزمان فقط روی بازی باشد. خدا را شکر می‌ کنم 3 امتیاز را گرفتیم. علاوه بر 4 گلی که زدیم بازی بسیار خوبی نیز انجام دادیم.

او در مورد 2 گلی که در این دیدار به ثمر رساند ادامه داد: تمرکز من روی این قضیه بود که بتوانم در کورس آقای گلی باشم و در این دیدار از ضعف خط دفاعی استقلال اهواز به نحواحسن استفاده کردم و توانستم در پیروزی تیمم سهیم باشم. فقط تلاش من نبود همه بازیکنان دست به دست هم دادند که از آنها تشکر می‌ کنم.

هافبک استقلال‌خوزستان در پاسخ به این سوال که امسال می‌ تواند عنوان آقای گلی را کسب کند یا خیر می‌ گوید: از الان مشخص نمی‌ شود و قضاوت کردن در این باره زود است ان‎شاءالله در آخر فصل به جایگاه خیلی خوب برسم.

این بازیکن که بعد از دو دیدار که پایش به گلزنی باز نشده بود در این دیدار 2 گل به ثمر رساند در این باره گفت: درست است در بازی با ملوان و استقلال نتوانستم گل بزنم اما در این بازی 2 گل زدم و جبران کردم. به هر حال آقای رحمتی گلر بسیار خوبی است و توانست خیلی از موقعیت های من را در بازی با استقلال بگیرد اما همین که یک امتیاز گرفتیم خودش خیلی خوب است.

وی در مورد اینکه آیا به قهرمانی هم فکر می‌ کنند یا خیر نظرش را اینگونه بیان کرد: فکر ما به قهرمانی نیست اما با توجه به بازی هایی که داریم و اینکه خیلی از بازیکنان ما امسال به لیگ‌برتر آمده اند انگیزه بچه ها بالاست و تلاشمان این است که چه در اهواز و چه بیرون از خانه به برد دست پیدا کنیم.

این بازیکن که بهترین بازیکن فولادنوین بود در مورد اینکه فکر می‌ کرد بتواند در لیگ‌برتر و استقلال‌خوزستان هم موفق شود یا خیر اینگونه توضیح می‌ دهد: در فولادنوین که بودیم با چند لیگ‌برتری از جمله استقلال تهران در جام‌حذفی و بازی دوستانه با استقلال‌خوزستان و نفت‌مسجدسلیمان انجام دادیم و اینکه به شما بگویم بازی در لیگ‌برتر آسان تر است در لیگ یک دوندگی بیشتر است لیگ‌برتری ها می‌ توانند از تجربه خودشان استفاده کنند. از زمانی که به استقلال‌خوزستان آمدم مدام به این فکر می‌ کردم که وظیفه ام است خوب کار کنم و خدا را شکر تا الان به چیزی که می‌ خواستم رسیده‌ام.

بیت سعید در پایان افزود: جا دارد بگویم این برد را نه تنها فقط به تماشاگران استقلال‌خوزستان بلکه به تمام جامعه فوتبال دوست خوزستان تقدیم می‌ کنم در ضمن خیلی خوشحال شدم که فولاد برد و از بحران خارج شد. می‌ دانم که تماشاگران این تیم به شدت این روزها ناراحت بودند امیدوارم وضعیت فولاد هم درست شود و در ادامه بتوانند باز هم نتایج خوبی بگیرند.

استقلال خوزستان حسن بیت سعید

ارسال به تلگرام


11:11  1394/08/06





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن