تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعايى كه با بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم شروع شود، رد نمى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819850342




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح انتقال آب درياي خزر مردود شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۶ آبان ۱۳۹۴ (۹:۳۰ق.ظ)
طرح انتقال آب درياي خزر مردود شد موج - معاون سازمان محيط زيست گفت: طرح انتقال آب درياي خزر به سمنان و درياچه اروميه از نظر ما مردود است و بايد به عنوان آخرين گزينه مطرح شود.
به گزارش خبرگزاري موج، پروين فرشچي تعداد آب شيرين کن هاي فعلي را 35 واحد برشمرد و گفت: متاسفانه هيچ يک از اين واحدها که داراي آلودگي اند ارزيابي زيست محيطي ندارند.
او با اشاره به افزايش تقاضا براي ايجاد واحدهاي آب شيرين کن در مناطق شمالي و جنوبي کشور بر لزوم استفاده از تکنولوژي هاي برتر در اين خصوص تاکيد کرد و افزود: ساير واحدهاي آب شرين کن هم بايد تکنولوژي خود را به روز کنند.
فرشچي انتقال آب درياي خزر به درياچه اروميه و سمنان را از نظر سازمان حفاظت محيط زيست طرحي مردود دانست و گفت: اين طرح فقط به عنوان آخرين راه حل مي تواند درنظر گرفته شود.
او شورشدن مسير انتقال آب و از بين رفتن کشاورزي و جنگل‌هاي هيرکاني و همچنين آلودگي حرارتي را از معضلات مربوط به طرح انتقال آب درياي خزر اعلام کرد.
معاون محيط زيست دريايي سازمان حفاظت محيط زيست درپاسخ به علل تلف شدن 11 فک دريايي در سواحل کشور آذربايجان گفت: متاسفانه شکار غير مجاز در سواحل کشورهاي درياي خزر يکي از دلايل کاهش جمعيت اين گونه جانوري است.
او تعداد فک هاي درياي خزر را طي 10 سال گذشته بيش از يک ميليون فک برشمرد و افزود: اين تعداد هم اکنون به 110 هزار فک رسيده است.
فرشچي با بيان اينکه تعداد اندکي از فک ها بخشي از زندگي خود را در سواحل ايران سپري مي کنند از پيشگام بودن جمهوري اسلامي ايران براي همکاري با ساير کشورهاي حاشيه درياي خزر با هدف حفاظت از فک هاي اين دريا خبر داد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن