تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اجراى حدود و احكام خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با ضايع كردن آن بدبخت نمى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820778908




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سامان دهي راهدارخانه‌هاي گيلان با شروع فصل سرما


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۵ آبان ۱۳۹۴ (۱۷:۳۴ب.ظ)
مدير راهداري گيلان خبر داد: سامان دهي راهدارخانه‌هاي گيلان با شروع فصل سرما موج-رشت-مدير راهداري گيلان از ساماندهي راهدارخانه‌هاي استان گيلان براي فصل هاي سرد خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج از رشت و به نقل از روابط عمومي اداره کل راه وشهرسازي گيلان محمود ايرانپرست مدير راهداري گيلان با تشريح فعاليت‌هاي راهداري در فصل زمستان گفت: با توجه به شروع بارش‌هاي زودهنگام در استان، 41 اکيپ ثابت و سيار راهداري با 481 نفر نيروي راهدار و با استفاده از 264 دستگاه خودروي سبک و سنگين در 16 راهدارخانه ثابت و 9 راهدار خانه سيار مستقر شدند.
وي افزود: تمهيدات لازم براي راهداري زمستاني در طول راه‌هاي حوزه استحفاظي گيلان صورت گرفته است و پايگاه‌هاي راهداري و راهدارخانه‌ها در طول راه‌هاي استان درحد امکانات موجود تجهيز شده‌اند تا در فصل زمستان به مسافران جاده‌اي خدمات و سرويس‌دهي مناسب ارائه شود.
ايرانپرست با تأکيد بر ضرورت آمادگي کامل اکيپ‌هاي راهداري تصريح کرد: براي اجراي هرچه بهتر عمليات زمستاني، ذخيره‌سازي نمک و ماسه، تأمين سوخت، تعمير و تجهيز ماشين‌آلات راهداري زمستاني، تأمين و آموزش نيروي انساني را در دستور کار قرار داده‌ايم.
وي گفت: تجهيز راهدارخانه‌ها و سيستم‌هاي ارتباطي آن‌ها، فعال کردن گشت‌هاي راهداري و تهيه لباس فرم براي تمامي اکيپ‌ها و نصب GPS بر روي ماشين‌آلات از ديگر تمهيدات اين اداره کل است.
مدير راهداري گيلان با بيان اينکه بيش از 97 کيلومتر از راه‌هاي استان گيلان در نقاط برف‌گير قرار دارد گفت: کليه محورها اصلي، فرعي و روستايي به‌ويژه مناطق کوهستاني تحت پوشش عوامل راهداري قرار دارند و طبيعي است که در مناطق کوهستاني برف‌گير و داراي بارش بيشتر، امکانات و عوامل راهداري بيشتري مستقر خواهند شد.
وي ضمن توصيه رعايت موازين قانوني و مقررات راهنمايي و رانندگي، از ترددکنندگان راه‌هاي استان خواست قبل از سفر از طريق شماره‌هاي تماس گوياي 141، 33311111 – 013 که به‌صورت شبانه‌روزي آماده پاسخگويي هستند از آخرين وضعيت جوي و راه‌هاي استان مطلع و با تجهيزات ايمني کامل اقدام به سفر کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن