تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فاطمه پاره وجود من است، هر که او را بیازارد مرا آزار داده و هر که او را خوشحا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798442834




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعلام حمایت استاندار اردبیل از توسعه‌ی کتاب‌خانه‌های سیار کانون


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: اعلام حمایت استاندار اردبیل از توسعه‌ی کتاب‌خانه‌های سیار کانون استاندار اردبیل آمادگی خود را برای کمک به توسعه‌ی کتاب‌خانه‌های سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این استان اعلام کرد.
۱۳۹۴ سه شنبه ۵ آبان ساعت 15:32

خبرگزاری پانا+

به گزارش سرویس فرهنگی پانا، مجید خدابخش در دیدار با علیرضا حاجیان‌زاده مدیرعامل کانون با اعلام این خبر گفت: با توجه به سابقه‌ی خوب افراد خَیِر در استان اردبیل بهره‌گیری از حمایت‌ها و ظرفیت‌های این افراد در شهرهای مختلف می‌تواند بسیار در توسعه‌ی مراکز و فعالیت‌های کانون کمک کند.
وی اضافه کرد استان اردبیل از ظرفیت‌های خوبی در مباحث فرهنگی برخوردار است و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نهادی است که می‌تواند با استفاده از این ظرفیت‌ها برای گروه هدف خود برنامه‌ریزی کند.
خدابخش ذز لین ملاقات که در تهران و دفتر مدیرعامل کانون انجان شد، افزود از ابتدای سال گذشته با توجه به نام‌گذاری سال از سوی مقام معظم رهبری، استانداری اردبیل اقدام به برگزاری نشست‌های ماهیانه با حضور مسوولان فرهنگی استان کرده و مباحث مختلفی مانند خشونت‌ در رفتارها، مصرف مواد مخدر، سبک زندگی، و دیگر مسایل فرهنگی جامعه را مورد نقد و بررسی قرار می‌دهد.
وی در ادامه یادآور شد به اعتقاد من کشور ایران با سابقه‌ی مذهبی زیاد خود ظرفیت‌های فراوانی برای کار فرهنگی دارد و اگر این مهم از دوران کودکی آغاز شود در آینده کشور نقش به‌سزایی خواهد داشت.
استاندار اردبیل هم‌چنین خاطر نشان کرد امروزه با توجه به فضای زندگی آپارتمانی، فضاهایی مانند مراکز فرهنگی‌هنری کانون می‌تواند به رفع بسیاری از نیازهای دوران کودکی مخاطبان خود پاسخ دهد.
در این دیدار که با حضور معاونان فرهنگی و توسعه و مدیریت منابع کانون برگزار شد، حاجیان‌زاده نیز ضمن قدردانی از نگاه فرهنگی استاندار اردبیل و توجه او نسبت به مسایل کانون گفت: تمام تلاش کانون برای جدی گرفتن مسایل کودکان است چرا که اعتقاد داریم بسیاری از مسایل کلان کشور ریشه‌ در دوران کودکی دارد.
مدیرعامل کانون اضافه کرد امروز در میان مسایل سیاسی کشور مباحث کودکان مغفول مانده‌ است در حالی که هر حرکتی در این حوزه صورت گیرد به‌ یقین در آینده شاهد نتایج خوب آن خواهیم‌ بود.
وی افزود: کانون در کنار آموزش و پرورش نقش تاثیرگذاری دارد شاید نتواند به دلیل محدودیت‌هایی که دارد تمامی مخاطبان را پوشش دهد اما مربیان برای تک‌تک بچه‌هایی که به کانون می‌آیند زمان صرف می‌کنند تا تاثیرات عمقی بر روی مخاطبان بگذارند و در کنار ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی - که محور اصلی فعالیت‌های این مجموعه است - کودکان و نوجوانان مهارت‌های مختلف را نیز بیاموزند.
حاجیان‌زاده در ادامه با اشاره به حمایت هم‌جانبه دولت از کانون در گذشته تصریح کرد امروز به دلیل نگاه‌هایی که گاهی کودک محور نیست موجب شده سازمانی مانند کانون در حاشیه قرار گیرد و کمتر از آن حمایت صورت گیرد.
مدیرعامل کانون در پایان یادآور شد سیاست کانون برای توسعه‌ی فعالیت‌های خود، در حال حاضر تنها در بخش کتاب‌خانه‌های سیار است چرا که نیروی انسانی و هزینه‌های کمتری نیاز دارد و تاثیرگذاری آن نیز زیاد است.
محمدعلی شامانی معاون فرهنگی‌ نیز در این دیدار با اشاره به بازدید خود از کتاب‌خانه‌سیار کانون اردبیل در نقاط مرزی این استان گفت: استقبال بسیار بالای کودکان و نوجوانان از کتاب‌خانه سیار در این استان و نقش بسیار خوب و تاثیرگذار مربیان، نشان از ظرفیت بالای این استان برای توسعه‌ی ناوگان سیار روستایی داشت که امیدواریم با حمایت و همکاری مسوولان به زودی شاهد این اتفاق خوب باشیم.
هم‌چنین فریدون واحدی معاون توسعه و مدیریت منابع کانون با اشاره به شرایط به نسبت خوب استان اردبیل در زمینه‌ی مراکز فرهنگی‌هنری ثابت کانون گفت: بیشتر شهرهای این استان دارای یک یا دو مرکز فرهنگی‌هنری ثابت است در حالی که با توجه به جمعیت روستایی و عشایر این استان به نظر می‌رسد توسعه‌ی کتاب‌خانه‌های سیار می‌تواند بیشتر پاسخ‌گوی نیاز‌های این استان در حوزه فرهنگی باشد.
واحدی از استاندار و مسوولان استانی‌ خواست در صورت امکان اعتبارات عمرانی را برای توسعه‌ی مراکز کانون زبان ایران و فروشگاه‌های عرضه‌ی محصولات فرهنگی‌کانون اختصاص دهند تا دسترسی مخاطبان به این امکانات نیز آسان‌تر باشد.
وی هم چنین پیشنهاد کرد در صورت امکان زمینه‌ی لازم برای راه‌اندازی نمایشگاه‌دایمی محصولات کانون در منطقه‌ی سرعین فراهم‌شود تا مسافران و گردشگران زیادی که به این استان سفر می‌کنند نیز بتوانند از کتاب‌ها و تولیدات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بهره‌مند شوند.
نشست مدیرعامل کانون و استاندار اردبیل صبح روز 5 آبان94 در دفتر مدیرعامل کانون در تهران برگزار شد.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن