تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس سه خصلت داشته باشد، دنيا و آخرتش سالم مى‏ماند: به خوبى فرمان دهد و خود به آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820751243




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

محدودیت‌ جدید داعش برای کافی‌نت‌های رقه


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
محدودیت‌ جدید داعش برای کافی‌نت‌های رقه
محدودیت‌ جدید داعش برای کافی‌نت‌های رقه گروه تروریستی داعش شرط‌ها و محدودیت‌های جدیدی را برای افتتاح کافی‌نت در شهر رقه در شمال سوریه وضع کرده است.


به گزارش فرهنگ نیوز، گروه تروریستی داعش ازچند ماه پیش همه کافی نت های شهر رقه را بسته است و سپس شروط جدیدی را برای ازسرگیری فعالیت آن ها وضع کرده است.
 
به نوشته پایگاه " الحل السوری " وابسته به مخالفان، اولین شرط داعش برای صاحبان کافی نت این بود که شبکه وای فای خارج از کافی نت ها قابل دسترسی نباشد تا نظارت بر کاربران اینترنت در مناطق تحت اشغال داعش در این استان شمالی آسان باشد.
 
یکی از فعالان سوری گفت که داعش در شهر رقه فهرستی مشتمل بر شروط تعیین شده برای صاحبان کافی نت ها را وضع کرده است تا به آن ها اجازه فعالیت داده شود.
 
به گفته وی، از جمله شروط جدید داعش برای صاحبان کافی نت ها این است که صاحب آن، فردی سفارش شده از سوی یکی از عناصر سوری داعش و از اهالی منطقه باشد.
 
یکی دیگر از شروط تازه داعش، این است که مساحت سالن کافی نت کمتر از50 متر نباشد و بخشی هم در آن مختص به زنان باشد که مدیریت آن را یک زن برعهده داشته باشد و مغازه فقط در یک خیابان تجاری واقع شده باشد.
 
این فعال سوری هدف داعش را از اعمال محدودیت های جدید در زمینه استفاده از اینترنت را ممانعت از ارتباط فعالان با خارج به منظور جلوگیری از افشای اقدامات داعش درداخل شهر رقه دانست و گفت که داعش ، عناصر وابسته به نیروهای کرد یا ائتلاف بین المللی را از اطلاع رسانی درباره مواضع این گروه و چگونگی توزیع نیروهایش منع می کند.
 


منبع: العالم


94/8/4 - 18:42 - 2015-10-26 18:42:58





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن