تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از غير خدا بِبُرد، خداوند، هزينه زندگى او را تأمين مى‏كند و از جايى كه ان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803581899




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سمنان؛ مقصد بیست و چهارمین سفر استانی رییس‌جمهور


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: سمنان؛ مقصد بیست و چهارمین سفر استانی رییس‌جمهور
معاون هماهنگی و امور اجرایی نهاد ریاست جمهوی از سفر هیات دولت به زادگاه رییس‌جمهور خبر داد و گفت: دکتر روحانی رییس جمهوری و هیات دولت در قالب بیست و چهارمین سفر دولت تدبیر و امید، 20 آبان‌ماه جاری به استان سمنان سفر می‌کند.
به گزارش نامه نیوز، علی اصغر احمدی" در شورای اداری استان سمنان که با حضور صالحی امیری مشاور رییس جمهور و به منظور هماهنگی نهایی برای این سفر برگزار شد، با اعلام این خبر اظهار کرد: در جریان این سفر، معاونین رییس‌جمهور و وزرای دولت نیز به شهرستان‌های هشت‌گانه این استان سفر خواهند کرد.

وی،با اشاره به برگزاری جلسه هماهنگی سفر رئیس جمهور و هیات دولت به استان سمنان، خاطرنشان کرد: این جلسه با هدف شناسایی ظرفیت‌ها،مزیت‌ها و جذابیت‌های این استان به منظور بهره‌برداری بیشتر از این سفر برگزار می‌شود.

احمدی با بیان اینکه همه تصمیمات سفر پیش از انجام سفر اتخاذ می‌شود، تصریح کرد: از آنجا که همه تصمیمات و مصوبات دولت تدبیر و امید مبتنی بر کار کارشناسی است، تمامی مصوبات و تصمیمات این سفر پیش از انجام سفر در جلسات متعددی با حضور مسئولان ارشد و از جمله رییس‌جمهوری و مسئولان استانی اتخاذ می‌شود.

وی ادامه داد: البته در حین و بعد از سفر نیز برخی نکات و مسائل در استان جمع‌بندی و به مسئولان ذی‌ربط منتقل خواهد شد.

معاون هماهنگی و امور اجرایی نهاد ریاست جمهوری،با بیان اینکه شخص دکتر روحانی تحت هیچ شرایطی، دستور اجرای پروژه‌ای که قابلیت اجرایی نداشته باشد را نخواهد داد، اضافه کرد: دولت تدبیر و امید هرگز شعار توخالی نخواهد داد و لذا هیچ طرح و پروژه‌ای در حین سفر و به صورت خلق‌الساعه و بدون کار کارشناسی مصوب نخواهد شد.

این نماینده پیشین مردم، با اشاره به رویه‌های دولت قبل در سفرهای استانی و انبوه پروژه‌های نیمه تمام در استان‌های مختلف، خاطرنشان کرد: در دوران 8ساله دولت قبل تنها 30 درصد مصوبات سفرهای استانی عملی شد.

وی ادامه داد: دولت قبل جدای از تصمیمات ملی، تنها در سفرهای استانی 211هزار میلیارد تومان تعهد در کشور ایجاد کرد که تنها 67 هزار میلیارد آن اجرایی شد و 144 میلیارد تومان آن هرگز عملی نشد.

معاون هماهنگی و امور اجرایی نهاد ریاست جمهوری،با اشاره به مصوبات سفر دولت قبل به استان سمنان، یادآوری کرد: از مجموع 5 هزار و 62 میلیارد تومان مصوبات سفر دولت قبل به استان سمنان تنها 1 هزار و 311 میلیارد تومان آن انجام و 3 هزار و 752 میلیارد آن اجرایی نشد.

وی با بیان اینکه 74درصد وعده‌های دولت قبل در سمنان اجرایی نشده است، افزود: تنها 26 درصد مصوبات دولت‌های نهم و دهم در سفرهای استانی به سمنان عملیاتی شده و ماباقی آن در حد قول باقی ماند.

نماینده پیشین شاهرود در مجلس، همچنین با اشاره به وعده‌های اعطای تسهیلات به بخش‌های مختلف در استان سمنان، تصریح کرد: طی سفرهای دو دذولت قبل به استان سمنان وعده 5 هزار و 134 میلیارد تومان تسهیلات به استان سمنان داده شد که تنها 9 درصد آن اجرایی شد و 91 درصد آن محقق نشد.

این مقام مسئول با بیان اینکه دولت یازدهم به دنبال وعده‌های توخالی نیست، اظهار داشت: این دولت بنا را بر تکمیل پروژه‌های ناتمام پیشین گذاشته است. ضمن اینکه این دولت هر پروژه‌ای را که آغاز کند متعهد است که تا پایان کار دولت آن را به اتمام برساند.



منبع: ایسنا


۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن