تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن شوخ و شنگ است و منافق اخمو و عصبانى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820121287




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاري آزمون براي افزايش سطح تعاملات شهربانان شهر با شهروندان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ آبان ۱۳۹۴ (۱۶:۳۸ب.ظ)
برگزاري آزمون براي افزايش سطح تعاملات شهربانان شهر با شهروندان موج - به منظور افزايش سطح تعاملات اجتماعي نيروهاي شهربان با شهروندان، اولين آزمون تعيين سطح کليه عوامل شرکت شهربان برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري موج، چيذري مديرعامل شرکت شهربان ضمن بيان اين مطلب در حاشيه اين آزمون گفت: برگزاري چنين آزموني که تمام عوامل اجرايي شهربان و حريم بان در آن شرکت داشته باشند در طول فعاليت اين مجموعه بي سابقه است.
وي تصريح کرد: پيرو تاکيدات شهردار تهران مبني بر کيفي بخشي نيروهاي شهربان و همچنين بالا بردن سطح تعاملات اجتماعي با شهروندان جزوات آموزشي متناسب با شرح وظايف آن ها تهيه گرديد و در اختيارشان قرار گرفت و آزمون فوق نيز براساس اطلاعات مندرج در اين جزوه آموزشي برگزار شد.
وي افزود: بزرگترين مزيت اين آزمون تعيين سطح همکاران اجرايي بود چراکه براساس نمرات اخذ شده و همچنين امتيازات کسب شده در مراحل قبلي، افرادي که نتوانند حداقل امتياز مورد نياز شرکت را کسب کنند از جمع همکاران در حوزه شهربان و حريم بان جدا خواهند شد و در صورت نياز در حوزه هاي ديگر از آن ها استفاده خواهند شد.
مديرعامل شرکت شهربان افزود: برگزاري اين آزمون، شروع فصل جديدي از فعاليت هاي اين شرکت در حوزه انضباط شهري خواهد بود و قطعا پس از اين شاهد حضور هيچ گونه نيروي اجرايي که آموزش هاي لازم را نديده باشد نخواهيم بود.
وي گفت: اعتقاد داريم که قبل از انجام يک حرکت جهادي موفق و هدفمند بايد آموزش و شناسايي بخوبي صورت پذيرد تا بهتر بتوانيم به اهدافمان دست پيدا کنيم.
چيذري خاطر نشان ساخت: از اين پس ملاک و معيار ما براي جابجايي نيروها، ارائه خدمات رفاهي و بهبود وضعيت معيشتي همکاران توجه به امتيازات کسب شده از آن ها در اينگونه آزمون ها خواهد بود.
وي در پايان گفت: برنامه اصلي شرکت در شش ماهه دوم سال 94 توجه به موضوع منابع انساني در بحث ساماندهي، آموزش و ارتقاء پرسنل خواهد بود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن