تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر شما باد رجوع به كتاب خدا (قرآن) ... كسى كه به آن عمل كند از همه پيشى مى گيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819739492




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دستگیری کلاهبرداران 38 میلیارد ریالی در سربیشه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: دستگیری کلاهبرداران 38 میلیارد ریالی در سربیشه فرمانده انتظامی سربیشه از دستگیری کلاهبرداران 38 میلیارد ریالی در این شهرستان خبر داد.
۱۳۹۴ دوشنبه ۴ آبان ساعت 14:23

خبرگزاری پانا+

به گزارش  خبرگزاری پانا از  خراسان جنوبی به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علیرضا فولادی تصریح کرد: با کسب خبری مبنی بر اینکه افرادی مشکوک اقدام به خرید احشام با صدور چک بلامحل از اهالی این شهرستان می‌کنند، بلافاصله بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان و این شهرستان قرار گرفت.
 
وی افزود: مأموران در بررسی‌های خود دریافتند متهمان با یک دستگاه خودروی گران قیمت به همراه یکی از افراد بومی به 14 دامدار این شهرستان مراجعه و 500 رأس گوسفند از آنان خریداری کردند.
 
فرمانده انتظامی سربیشه ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع و به منظور جلوگیری از ادامه فعالیت مجرمانه و كلاهبرداری متهمان  تیمی مجرب از پلیس آگاهی تشکیل  و عملیات شناسایی و دستگیری کلاهبرداران آغاز شد.
 
فولادی اظهارکرد: بر اساس تحقیقات و بررسی‌های تکمیلی با بهره‌گیری از شیوه‌های نوین پلیسی و با توجه به حضور دو نفر سابقه‌دار در معاملات خرید و فروش احشام آنان را شناسایی و دستگیر کردند. 
 
وی یادآور شد: متهمان به 38 میلیارد ریال کلاهبرداری اعتراف کردند و شخص سوم که با آنان همکاری داشت در یک عملیات ضربتی دستگیر شد.
 
فرمانده انتظامی شهرستان تصریح کرد: متهان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی و روانه زندان شد.
 
فولادی از شهروندان خواست هنگام انجام هرگونه خرید و املاک از ادارات و دستگاه‌های مربوطه استعلام کنند تا در دام کلاهبرداران گرفتار نشوند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن