تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه قلب از فکر (در گناهان)، برتر از روزه شکم از طعام است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803606166




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تخریب جدید لاریجانی توسط هواداران احمدی نژاد/ سرنوشت قطورترین پرونده بعد از انقلاب/ سیل عظیم عزل‎ها پس از سفر روحانی به مازندران/ پخش مداحی سیاسی از تلویزیون |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: تخریب جدید لاریجانی توسط هواداران احمدی نژاد/ سرنوشت قطورترین پرونده بعد از انقلاب/ سیل عظیم عزل‎ها پس از سفر روحانی به مازندران/ پخش مداحی سیاسی از تلویزیون
رصد‌خانه «تابناک» ‌خبرهایی‌ برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند؛تیترهایی مانند:«نظر وزیر رفاه دولت احمدی نژاد در مورد شرایط کاندیداتوری»،«پرسپولیسی‌ها هانی را به استادیوم نمی‌برند»،«بازار گوشت ایران در انحصار برزیل»،«حادثه منا در سؤال امتحان ریاضی!» و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۵۴۲۱۴۸
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۰ - 25 October 2015


تحولات در گذر است و خبر هیچ ‌گاه متوقف نخواهد شد. خبرهایی رسمی و ‌گاه غیر رسمی؛ خبرهایی که مورد توجه قرار می‌گیرد ‌یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبرهایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر‌ به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کم‌رنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد. رصد‌خانه «تابناک»، جایی است که خبرهایی ‌گاه غیررسمی و ‌گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، ‌برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبرهایی که ‌گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و ‌گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه ‌می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری ‌هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید. پیش از ورود لاریجانی هم شعارها شنیده می شد شعارهایی که روز گذشته در بیت رهبری سرداده شد، ارتباطی با «لحظه ورود لاریجانی» ندارد.پس از انتشار وسیع خبر «شعار علیه لاریجانی در بیت رهبری» در گروه های تلگرامی، خبرنگار «انتخاب» ضمن بررسی و بازبینی فیلم مجلس شب گذشته، با برخی از افراد حاضر گفت و گو کرد.بازبینی فیلم و گفت و گو با افراد حاضر در جلسه، نشان داد که «شعارها در طول جلسه ی دیشب ، مکرراً سر داده شده و ارتباطی با لحظه حضور رئیس مجلس نداشته است».براساس این گزارش، این شعارها در طول مجلس عزاداری شب گذشته بارها سر داده شد و منحصر به ورود یا خروج فرد خاصی به جلسه نبود.
ثبت رسمی KFC و برگرکینگ آمریکا در ایران بر اساس اسناد ثبت شرکت در روزنامه رسمی کشور، شرکت منتسب به فست فود آمریکایی KFC با عنوان "کی اف سی حلال ایرانیان" در ایران مجوز فعالیت گرفت.به گزارش تسنیم، بعد از تکذیب صدور مجوز برای فعالیت شرکت آمریکایی "مک فلریMcFLURRY" در ایران (نام یکی از محصولات شرکت مک دونالداد) ، بر اساس اسناد ثبت در روزنامه رسمی، دیگر غول فست فود آمریکایی با نام KFC که نمادی از فرهنگ آمریکایی نیز به حساب می‌آید با عنوان "کی اف سی حلال ایرانیان" در اردیبهشت ماه سال جاری در ایران به ثبت رسیده است.در آگهی تاسیس این شرکت، موضوع فعالیت به این صورت آورده شده است: تهیه و توزیع، بسته بندی، انواع مواد غذای آماده و نیمه آماده، انواع پودرسوخاری، سس، سالاد، راه اندازی و تاسیس رستوران‌های زنجیره‌ای، اخذ و اعطاء نمایندگی و ... ثبت شده است. همچنین شرکت برگرکینگ نام برند فست فود آمریکایی و رقیب شرکت مک دونالد است که بر اساس اسناد روزنامه رسمی کشور ، در ایران ثبت شده است.نکته جالب در ثبت این شرکت، مالکیت با تابعیت آمریکایی است. ورود کالاهای مصرفی آمریکایی یا هر کشور دیگر علاوه بر اینکه باعث خروج ارز زیادی از کشور شده، باعث ورود فرهنگ و سبک زندگی غربی به کشور می‌شود.شعبه‌هایی منسوب به این برند در بازار ایران مشاهده می‌شود اما هنوز مشخص نیست که آیا نمایندگی اصلی این برند بوده یا صرفا اقدام به نصب تابلو کره اند.
دعوت از پزشکان ایرانی برای مهاجرت به آذربایجان رئیس جمهوری آذربایجان از پرشکان ایرانی خواست تا برای معالجه بیماران این کشور در آنجا اقامت کنند. به گزارش جام جم آنلاین، علی اف که با اسماعیل جبارزاده استاندار آذربایجان شرقی دیدار می کرد ضمن تاکید بر افزایش همکاری های دو طرف در حوزه انرژی از گسترش ارتباطات دو کشور در حوزه بهداشت و درمان استقبال کرد و افزود: سالانه افراد زیادی از جمهوری آذربایجان برای معالجه به ایران می روند و من از پزشکان و اطباء ایرانی برای حضور در آذربایجان و معالجه اتباع آذری دعوت می کنم.
حادثه منا در سؤال امتحان ریاضی! در برگه سؤالات امتحان ریاضی یک مدرسه برای طرح سؤال از حادثه منا استفاده شده است.خیلی جالب است که بازتاب بعضی اتفاقات گاهی در ابعادی از زندگی روزمره نمود پیدا میکند که به آن فکر نمی کنیم.تصویر زیر استفاده از حادثه منا برای طرح یک سؤال در امتحان ریاضی نشان می دهد:
یک شنبه




نامزد با اعتماد به نفس مجلس یک نامزد مستقل برای انتخابات مجلس در ترکیه در حالی که حتی یک نفر برای شنیدن سخنرانی انتخاباتی نیامده بود، باز هم میتینگ و سخنرانی خود را لغو نکرد و برای خودش سخنرانی کرد.به گزارش عصر ایران به نقل از سی ان ان ترک " مهدی ساریکایا" معلم مدرسه و نامزد مستقل انتخابات مجلس از شهر ماردین ترکیه در حالی که حتی یک نفر به میتینگ انتخاباتی او نیامده بود با اعتماد به نفس بالا در پارکی در ماردین به سخنرانی پرداخت.او در مواجهه با خبرنگاران گفت که پیشتر عده زیادی به او گفته بودند از سخنرانی او استقبال خواهند کرد اما کسی به مراسم سخنرانی او نیامده است. او گفت از نزدیکان و اقوامش کسی را به این مراسم دعوت نکرده است.او سپس بدون تغییر در برنامه خود میکروفون را به دست گرفت و در حالی که چند مامور پلیبس و چند خبرنگار کنجکاو به این مراسم آمده بودند در کناری ایستاده بودند، سخنرانی کرد.او با استفاده از سیستم صوتی خودروی شخصی اش نزدیک به نیم ساعت سخنرانی کرد.این نامزد مستقل انتخاباتی به خبرنگاران گفت:" دل هزاران نفر با این میتینگ همراه است اما اینجا نیامدند. همه به من گفتند که خواهند آمد اما نیامدند. البته دلیل نیامدن مردم را هم می دانم . آنها عصبی و ناامید شده اند.














مرگ تدریجی یک باغ دیگر در تهران به گزارش پارسینه، طی سال های اخیر بسیاری از باغات و فضاهای سبز تهران جای خود را به تیرآهن و ستون های بتونی برای ساخت و ساز مسکن، مجتمع های تجاری و تفریحی و پاریکینگ داده است. بی شک نیازهای یک کلان شهر به فضاهای عمومی و نوسازی بافت های فرسوده امری غیر قابل انکار است. اما نکته غم انگیز این اتفاقات از بین بردن فضاهای سبز و قطع درختان کهنسالی است که اکسیژن ساز شهر را می سازد.تهران اما روی دیگری دارد. با آمدن پاییز، برگ درختان به زردی می گراید و آرام آرام برگهای سبز آنان بر زمین می ریزند. اما در تهران فرقی نمی کند در کدام فصل باشیم؛ در اینجا نه برگ درختان که خود درختان بر زمین می افتند. ساخت پارکینگ، مجتمع تجاری، برج و... بهانه هایی است برای بریدن درختان و نابودی باغ های این شهر.باغی در ابتدای کوچه ناهید غربی در خیابان ولی عصر روبروی پارک ملت؛ این روزها نفس های پایانی خود را می کشد و باید در انتظار برپا شدن برجی باشیم با هزینه نابودی تنفس.
پخش مداحی سیاسی از تلویزیون یکی از نوحه‌خوانانی که در میدان نقش‌ جهان اصفهان در اجتماع روز عاشورای مردم این شهر، پشت تریبون قرار گرفت در هنگام پخش زنده این مراسم از شبکه سوم سیما، به انتقاد از دولت و دستگاه دیپلماسی کشور پرداخت و مدعی شد که در توافق هسته‌ای خط قرمزهای ترسیم‌شده از سوی مقام معظم رهبری رعایت نشده است.به گزارش آنا، این نوحه‌خوان در ادامه دیگر تلاش‌های گروهی از مداحان برای سیاسی کردن سوگواری‌ها به نفع یک دیدگاه خاص، خطاب به مردم اصفهان که در بزرگترین اجتماع عاشورایی این شهر گرده هم آمده بودند تا عزای حسینی را اقامه کنند، گفت که به‌گونه‌ای عزاداری کنند که پس از نامه اخیر رهبری درباره برجام و تذکر برخی نکات، کسانی نتوانند خطوط قرمز رهبری را نادیده بگیرند.او بدون نام بردن از رئیس‌جمهوری، نامه‌ روحانی در پاسخ به رهبری را «دوپهلو» خواند و در ادامه از دست دادن «اتفاقی» وزیر امور خارجه با رئیس‌جمهوری آمریکا در مجمع عمومی سازمان ملل متحد انتقاد کرد.شبکه سوم سیما که در حال پخش زنده این مراسم در ساعت 11:30 بود، پس از این اظهارات صدای مراسم اصفهان را قطع و صدای مراسم یزد را که در گوشه دیگر صفحه تلویزیون تصویرش پخش می‌شد، جایگزین کرد. این در حالی بود که مواضع سیاسی نوحه‌خوان میدان نقش‌ جهان اصفهان علیه دولت بیش از یک دقیقه پخش شد.
ورود سیدحسن خمینی به انتخابات خبرگان قطعی است حجت‌الاسلام محسن غرویان، استاد حوزه و دانشگاه در گفت‌و‌گو با آنا، از تصمیم قطعی حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدحسن خمینی برای ورود به انتخابات مجلس خبرگان خبر داد.وی ادامه داد: چند شب پیش با ایشان دیداری داشتم و همین موضوع را مطرح کردم و گفتند بعد از تاسوعا و عاشورا رسما برای ورودم به انتخابات خبرگان اعلام حضور می‌کنم.غرویان در ادامه تصریح کرد: ایشان گفتند شرایط به گونه‌ای است که باید بیایم و احساس تکلیف بیشتری در این زمینه دارم. با توجه به صحبت‌هایی که با ایشان داشتم به نظر من،‌ 80 درصد به انتخابات می‌آید و 20 درصد امکان ورود ندارد.
سیل عظیم عزل‎ها پس از سفر روحانی به مازندران یک منبع آگاه از عزل‎های ادامه دار در استانداری مازندران پس از سفر هیأت دولت خبرداد.یک منبع آگاه در گفت‎وگو با باشگاه خبرنگاران از عزل سیدقاسم علوی معاون مدیرکل مالی و اداری استانداری مازندران، سید محمد محمدی تاکامی مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری، فرماندار کلاردشت و فرماندار نوشهر طی روزهای گذشته خبر داد و گفت: سفر رئیس جمهور به استان مازندران پس لرزه‎هایی برای استانداری این استان داشت که دامان برخی مسئولان را گرفت.وی برکناری بخشدار نکا و مدیرکل سیاسی استانداری مازندران را نیز از جمله تغییرات غیرمتعارف دانست و اظهارداشت: مشخص نیست که این تغییرات با نظر ربیع فلاح استاندار مازندران صورت گرفته یا اینکه وزارت کشور نیز موافق چنین عزل گسترده‌ای بوده است.این منبع آگاه با بیان اینکه برخی کارشناسان تغییرات را حاصل بی‎تدبیری در استقبال از رئیس جمهور به مازندران می‎دانند، تصریح کرد: چنین برکناری‎هایی پس از سفر رئیس جمهور با هر نیت که صورت گیرد نمی‌تواند سیگنال مثبتی را در پی داشته باشد؛ چرا که حضور رئیس جمهور و هیأت دولت در استان‎ها با هدف تسریع در روند رو به رشد استان‎‌ها و شهرستان‎ها صورت می‎گیرد و لذا سرعت بخشی به اجرای مصوبات هیأت دولت باید در اولویت برنامه‎های استانداران قرار گیرد که مسلما چنین حواشی مانع آن خواهد بود.
مرکز عکس پرسنلی در دفاتر پلیس +۱۰ عکس یادگاری می‌گیرد؟! فلسفه شکل‌گیری و راه‌اندازی دفاتر پلیس + 10 «سهولت در ارائه خدمات به مردم» است که از جمله این خدمات، صدور گذرنامه، تمدید گذرنامه و صدور المثنی، درخواست پروانه کسب، دریافت گواهی عدم سوء پیشینه و خدمات نظام وظیفه است.در بعضی از این دفاتر پلیس + 10 در تهران، اتاقک سیار و دیجیتالی قرار داده شده که روی آن نوشته شده است «مرکز عکس پرسنلی». اتاقکی که اطراف آن را اطلاعیه‌های متعددی پوشانده و بیشتر تبدیل به یک دوربین مخفی برای متقاضیان عکس پرسنلی شده است چرا که دقایقی وقت هر متقاضی را می‌گیرد برای اینکه با دکمه‌هایش کار کند و در نهایت با صدای نفر قبلی به خودش بیاید و اطلاعیه‌ها را بخواند که عکس‌هایی که این دستگاه دیجیتال می‌گیرد مورد تأیید نیست! 
یک شنبه


بازار گوشت ایران در انحصار برزیل میرقاسم مؤمنی در گفت‌وگو با فارس، با بیان اینکه وزرای توسعه صنعت و تجارت خارجی، معادن و انرژی برزیل به همراه هیأت 50 نفره از فعالان اقتصادی و تولیدی برزیل امروز به کشور آمده‌اند تا فرصت‌های سرمایه‌گذاری را بررسی کنند، گفت: در مبادلات تجاری با این کشور و کشورهای دیگری که در ماه‌های گذشته به ایران آمده‌اند،مسئولان نباید بازار 80 میلیونی ایران را به راحتی دراختیار آنان قرار دهند.رئیس انجمن دوستی ایران و برزیل تصریح کرد: در مناسبات سازمان توسعه تجارت جهانی، رسم بر این است زمانی که دولت‌ها بازار کشور را دراختیار دیگران قرار می‌دهند، باید امتیاز خاصی بگیرند، اما این مسئله در کشور ما برعکس شده است.وی افزود: در حالی که بازار ایران مونوپل صادرات گوشت برزیل شده است، این کشور هیچ‌گونه امتیازی را به صادرکنندگان کشور ما نمی‌دهد، در کنار آن، مسئولان کشور هم بدون ایجاد تنوع واردات از کشورهای دیگر، به بازار صرف مصرف‌کننده محصولات برزیلی به ویژه گوشت بدل شده‌اند.وی با بیان اینکه ایران سالانه 400 میلیون دلار گوشت از برزیل وارد می‌کند، گفت: در مقابل، این کشور هیچ‌گونه کمکی به صادرکنندگان ما نمی‌‌کند. برزیل تعرفه‌های گمرکی را طوری تنظیم کرده که امکان صادرات ما برای آن کشور بسیار پایین است.وی با بیان اینکه برزیل گوشت صادراتی به ایران را 800 یورو در هر تن گرانتر از کشورهای دیگر به ایران می‌فروشد، گفت: هر تن گوشت برزیلی 4 هزار یورو به ایران فروخته می‌شود، که قیمت که به کشورهای دیگر می‌دهد 3200 یورو است.این در حالی است که علی‌رغم افزایش ارزش دلار و کاهش ارزش رئال هیچ‌گونه تغییری در نرخ گوشت ایجاد نمی‌دهد.
جمع اعتراض‌آمیز مردم اصفهان به حضور جک استراو در پی سفر جک استراو وزیر سابق امور خارجه انگلستان به اصفهان تجمع اعتراضی مردمی ـ دانشجویی در مقابل هتل عباسی این استان شکل‌ گرفته است.زمزمه حضور این عضو سابق مذاکره‌کننده انگلیسی در رابطه با موضوع هسته‌ای ایران در حالی عصر روز عاشورا در اصفهان شنیده شد که وی پیش تر به یزد و شیراز نیز سفر کرده بود.سفر جک استراو به یزد و شیراز با مخالفت‌های مردمی و دانشجویی همراه شد.
یک شنبه


پرسپولیسی‌ها هانی را به استادیوم نمی‌برند پرسپولیسی‌ها دیگر نمی‌خواهند هانی - پسر مرحوم هادی نوروزی - را به ورزشگاه ببرند.خبرآنلاین نوشته است: پس از آنکه هادی نوروزی به دلیل ایست قلبی درگذشت، دوستان نزدیک او در پرسپولیس قول دادند که حواسشان به فرزندان او باشد.محسن بنگر و علیرضا نورمحمدی که در میان سایر پرسپولیسی‌ها رابطه نزدیک‌تری با هادی نوروزی داشتند، در این مدت سعی کردند کنار فرزندان هادی باشند تا آن‌ها احساس تنهایی نکنند.آن‌ها در دو بازی گذشته پرسپولیس، هانی نوروزی را به استادیوم بردند تا نشان دهند کاپیتان خود را فراموش نکرده‌اند؛ اما از طرفی هانی سن و سال کمی دارد و انتشار عکسی از او که روی نیمکت پرسپولیس خوابش برده بود، این شائبه را ایجاد کرد که پرسپولیسی‌ها با بردن هانی به ورزشگاه، به جای اینکه به او لطف کنند، این کودک را اذیت می‌کنند، چراکه سن و سال او شرایطی متفاوت را می‌طلبد.در همین راستا، کریم باقری هم اخیراً مصاحبه کرده و گفته بود که بهتر است هانی را به ورزشگاه نبرند.
توهین به روسای قوا عملی مجرمانه است حسین‌کنعانی مقدم عضو جبهه ایستادگی در گفت‌وگو با ایلنا، با اشاره به تلاش تندروها برای استفاده جناحی از تریبون‌های عمومی در مراسم مذهبی و هجمه‌پراکنی و هتک حرمت مسئولان عالی نظام در چنین مراسمی اظهار داشت: در مراسم محرم امسال شاهد بودیم که تندروهای مخالف برجام در سخنرانی‌ها و شعارهای خود مواضعی را علیه دولت و تیم مذاکره‌کننده مطرح کردند و این در حالی بود که نامه مقام معظم رهبری مبنی بر تایید برجام برای همه مخالفان به منزله اتمام حجت بود. عضو جبهه ایستادگی توهین به روسای قوا از طریق تریبون‌های عمومی را عنوانی مجرمانه دانست و بیان داشت: مطابق با قانون، افرادی که از طریق تریبون‌های عمومی به مسئولان عالی نظام و روسای قوا توهین می‌کنند باید از سوی دستگاه قضا و مدعی‌العموم مورد پیگرد قرار گیرند.
شیوه مبادله اورانیوم به روایت کمالوندی بهروز کمالوندی سخنگوی سازمان انرژی اتمی با تاکید بر مبادله اورانیوم بر اساس شروط مقام معظم رهبری گفت: در ارتباط با مبادله مواد غنی شده که ما به روسیه می دهیم و در قبالش موادی دریافت می کنیم حتما توجه خواهیم داشت که ما به ازای مواد تحویل داده شده طبق قرار داد مواد مورد توافق دریافت شود.وی با بیان اینکه در این موضوع با روسیه مشکلی نداریم گفت: روابط ایران و روسیه خوب است و اطمینان کافی میان دو کشور وجود دارد.کمالوندی تصریح کرد: همه تلاش خود را می کنیم که قرارداد ها و تعهدات ایران و روسیه به نحوی منعقد شود که مشکلی ایجاد نکند و سوء تفاهمی ایجاد نشود.
سرنوشت قطورترین پرونده بعد از انقلاب 10سال پيش ستاد تبصره 13 كه بعدها به ستاد مديريت حمل و نقل و سوخت تغيير نام داد، برای جلوگيری از قاچاق سوخت ارزان كشور و حفظ منافع ملی ایجاد شد اما متاسفانه چندی بعد خبرهایی مبنی بر رانتخواری از این ستاد به گوش رسید.آمار و ارقام غلطی كه ستاد مديريت حمل و نقل و سوخت از تعداد خودروهای از رده خارج شده و کارت‌های سوخت صادره به مجلس ارائه داد، منجر به دام افتادن آماردهندگان شد و در نهایت با اصرار برخی نمایندگان د‌وره نهم مجلس در دی ماه سال 91 نظارت بر ستاد‌ سوخت در مجلس تصویب شد.بعد از تصویب تحقیق و تفحص از ستاد سوخت در مجلس کمیته‌ای به ریاست "مهدی دواتگری" عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، 11 نفر از اعضای کمیسیون اقتصادی و 4 نفر از سایر کمیسیون‌ها تشکیل شد تا عملکرد این ستاد را در جریان سال‌های میان 1385 تا 1391 مورد بررسی قرار دهند.بر این اساس قرار شد؛ سهمیه‌بند‌ی سوخت، سهمیه خاص برای افراد‌ و ارگان‌های خاص و همچنین هزینه‌های ماد‌ی ستاد‌ سوخت د‌ر بازه زمانی مشخص د‌ولت د‌هم د‌ر طول انجام این تحقیق و تفحص مورد‌ بررسی قرار گیرد.
وضعیت هاشمی و سیدحسن خمینی در شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان
عضو شورای مشورتی اصلاح‌طلبان گفت: تاکنون گفتگوهایی هم با برخی اعضای شورای نگهبان صورت گرفته است تا در نهایت بتوان روند رد صلاحیت هایی که در یک دهه اخیر شاهد بودیم را به حداقل رساند. عبدالله ناصری، عضو شورای مشورتی اصلاح طلبان در گفتگو با مهر، در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و سیدحسن خمینی نماینده رسمی در این شورا دارند یا خیر؟ توضیح داد: اصلا چنین بحثی مطرح نبوده و بعید هم می دانم که آنها شأنشان اجازه دهد که این اتفاق بیفتد. البته حب کارگزاران عملا متعلق به آقای هاشمی است و این حزب هم حضور فعالی در شورا دارد.این فعال اصلاح‌طلب افزود: سیدحسن خمینی وارد این عرصه نخواهد شد و تنها افکار عمومی اصلاح طلب از وی برای حضور در انتخابات خبرگان درخواست کرده اند.عضو شورای مشورتی اصلاح‌طلبان در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه اصلاح طلبان چگونه می خواهند با شورای نگهبان تعامل داشته باشند؟ خاطرنشان کرد: اصلاح طلبان در انتخابات سه مجلس گذشته رضایتی از عملکرد شورای نگهبان ندارند و طبیعتا معتقدند که باید نحوه نظارت در چارچوب قانون صورت بگیرد. امروز اصلاح‌طلبان دولت را هم‌گفتمان خود می دانند و اگرچه وزیر کشور یک اصولگرای سنتی است، اما تعامل را مورد توجه قرار دادند و افراد به اعتبار فردی و برخی احزاب به اعتبار رویکرد حزبی خود بنا دارند با شورای نگهبان وارد رایزنی شوند.
نظر وزیر رفاه دولت احمدی نژاد در مورد شرایط کاندیداتوری عضو جبهه رهروان ولایت اعتقاددارد که ما ساختار حزبی در کشورنداریم ،برنامه مشخص و خاص توسط کاندیداها اعلام نمی شودکه افراد به برنامه ها رای دهند و هرکسی که وضعیت مادی اش خوب باشد فکرمی کند باید در انتخابات حضور یابد. عبدالرضا مصری ،نماینده اصولگرای مجلس درباره روند وحدت اصولگرایان به نامه نیوز گفت:معمولا قبل ازارائه لیست نهایی درهر طیفی یک فضای خوش بینانه ای برای رسیدن به وحدت را همه پیش بینی می کنند و این موضوع فقط در اصولگرایان صدق نمی کند بلکه از نظر فرهنگی ما به اینجارسیده ایم یعنی در ابتدا صحبت از اخلاقیات و اخلاق می شود اما در هنگامی که وارد گود می شوند باهم درگیر می‌شوند و اختلافات خود را نشان می‌دهد.
چشم انتظار ويزا قهرماني تيم ملي فوتسال بانوان در نخستين دوره رقابت‌هاي قهرماني آسيا يكي از مهم‌ترين و بهترين اتفاقات سال‌هاي اخير ورزش ايران بود. افتخاري كه بانوان فوتساليست با عملكرد خيره‌كننده و تماشايي خود در اين دوره از بازي‌ها به دست آوردند نه‌تنها باعث شد توجه مردم ايران و رسانه‌ها و از همه مهم‌تر مسوولان به ورزش بانوان بيشتر شود، بلكه در رسانه‌هاي جهان هم بازتابي شگفت‌انگيز داشت. تيم ملي فوتسال بانوان ايران اما در شرايطي با كسب عنوان قهرماني جواز حضور در مسابقات قهرماني جهان در گواتمالا را به دست آورد كه شايد قبل از اين رقابت‌ها كسي چنين انتظاري را از اين تيم نداشت. شاگردان فروزان سليماني اما با حجاب يك بانوي مسلمان توانستند توجه همه را به عملكرد خود معطوف كنند. حالا در شرايطي كه همه اميدوار به اعزام اين تيم خوب به مسابقات جهاني و ادامه اين روند موفقيت از سوي بانوان فوتساليست در رقابت با حريفان پرقدرت خود هستند، خبرهايي نگران‌كننده در رسانه‌ها پيرامون احتمال عدم حضور تيم ملي فوتسال بانوان در مسابقات جهاني گواتمالا منتشر شده است. خبرهاي منتشر شده پيرامون اين موضوع تا به امروز نشان مي‌دهد كه ظاهرا فدراسيون فوتبال گواتمالا درباره اعزام تيم بانوان با فدراسيون ايران همكاري ندارد و به همين دليل اعزام دختران فوتساليست در هاله‌اي از ابهام قرار گرفته است! اتفاقي كه اگر رخ دهد مي‌توان نام يك فاجعه بزرگ را روي آن گذاشت.
تخریب جدید لاریجانی توسط هواداران احمدی نژاد پیش از این سایت انتخاب در خبری نوشته بود: رئیس مجلس پس از ورود به مجلس عزاداری با شعارهای تند حامیان جریان‌های تندرو روبرو شد.این افراد شعارهایی از قبیل «خواص بی‌بصیرت؛ مایه ننگ ملت»، «امان‌نامه برجام؛ تلاش بی‌سرانجام»، «مرگ بر منافق» و «هیهات منا الذله» سر دادند.بر اساس گزارش‌های رسیده، این عده قلیل شب قبل از آن نیز پس از حضور رئیس‌جمهور به مجلس عزاداری، شعارهایی این‌چنین سر داده بودند. حال هواداران احمدی نژاد دوباره با انتشار عکسی در تلگرام به علی لاریجانی حمله کردند.
یک شنبه















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن