تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه امساك از خوردن وآشاميدن نيست بلكه روزه،خوددارى ازتمامى چيزهايى است كه خداوندسبحان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815413056




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مذاکره با دو اپراتور اروپایی خریدار همراه اول


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
مذاکره با دو اپراتور اروپایی خریدار همراه اول
مذاکره با دو اپراتور اروپایی خریدار همراه اول همراه اول توافقاتی با دو اپراتور اروپایی داشته و علاوه بر این کمپانی‌های بسیاری خواستار خرید سهام این شرکت سودده در ایران هستند.


به گزارش فرهنگ نیوز، وحید صدوقی مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار در ارتباط با تمایل کمپانی‌های خارجی برای ورود به صنعت ارتباطات ایران گفت: علاقه‌مندی‌های بسیاری در این زمینه وجود دارد و در همین راستا توافقاتی با دو اپراتور اروپایی داشتیم که ترجیح می‌دهیم با توجه به حساس بودن شرایط نامی از آنها نبرم.
 
وی عنوان کرد: البته برخی اپراتورهای خارجی نیز که تمایل به خرید سهام همراه اول دارند، علاقه‌ای ندارند اطلاعات بیشتری از آنها منتشر شود و رسانه‌ای گردد.
 
مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار ایران گفت: ورود اپراتورهای خارجی به بازار ارتباطات ایران در قالب خرید سهام همراه اول نیازمند رعایت مقررات خاصی است و در زمان مقرر باید درباره آن صحبت کرد.
 
صدوقی اذعان کرد: آنها به‌صورت جدی دنبال خرید سهام همراه اول به‌عنوان یک شرکت سودده هستند زیرا طی 10 سال گذشته، وضعیت این صنعت دستخوش تحولاتی شده و درآمد اپراتورهای دنیا به‌شدت کاهش یافته است؛ در حالی که همراه اول همچنان وضعیتی رو به رشد دارد.
 
مدیرعامل همراه اول پیش از این درباره اظهارات وزیر ارتباطات مبنی بر مذاکره اپراتور اورنج فرانسه با یکی از اپراتورهای ایرانی برای خرید سهام آن گفته بود که وزیر ارتباطات نام اپراتور مذاکره‌کننده را اعلام می‌کند اما همراه اول منعی برای واگذاری سهام در بورس ندارد. شرکت ارتباطات سیار به‌دلیل اینکه یک شرکت بورسی است فروش سهام آن می‌تواند از طریق بورس انجام شود.
 
صدوقی همچنین گفته بود که همراه اول شرکتی بورسی و 10 درصد سهام آن عرضه شده است لذا شرکت‌هایی که در ایران ثبت شده‌اند، می‌توانند تا 10 درصد سهام این شرکت را خریداری کنند. اگر سهام بیشتری بخواهند باید با توافق سازمان بورس انجام شود که مراحل قانونی مربوط به خود را دارد.
 


منبع: تسنیم


94/7/29 - 13:09 - 2015-10-21 13:09:31





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن