تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):رسول اكرم صلى الله عليه و آله گروهى را كه كشت و كار نمى كردند، ديدند و فرمودند: شم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819861582




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجرای ۳۵ کیلومتر عملیات ماسه آسفالت در راه های روستائی


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: اجرای ۳۵ کیلومتر عملیات ماسه آسفالت در راه های روستائی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان گناباد از اجرای عملیات ماسه آسفالت در راه های روستایی این شهرستان خبر داد.
۱۳۹۴ چهارشنبه ۲۹ مهر ساعت 12:35

خبرگزاری پانا+

به گزارش پانا به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، محمدحسین ضیائی کلات گفت: در راستای افزایش ارائه خدمات به قشر روستائی، عملیات ماسه آسفالت به طول 35 کیلومتر در محور های روستائی این حوزه با هدف ترمیم رویه آسفالت در 3 ماهه دوم  سال جاری صورت گرفت.
وی ادامه داد: اجرای روکش آسفالت گرم راه روستا های ریاب رضویه و نوده پشنگ جمعاً به طول 5/15 کیلومتر، انجام 5/5 کیلومتر عملیات زیرسازی و آسفالت قطعه دوم محور گیسور _ چاه مسیله، رگلاژ و تسطیح راه های شوسه روستایی به طور مستمر به طول 260 کیلومتر، اجرای راه گذر باز کنی قطعه دوم محور زیبد - زیرجان از طریق انفجار و آوار برداری به طول یک هزار و 700 کیلومتر از دیگر اقدامات انجام شده توسط این اداره در 3 ماهه دوم سال جاری با هدف ارائه خدمات بهتر به روستائیان است.
وی گفت: همچنین در محور گیسور – رحمت آباد دو دستگاه پل با دهانه 3 متر از اعتبارات ستاد حوادث احداث شده است.
ضیائی کلات با تاکید بر لزوم نگهداری مناسب و بهبود وضعیت موجور راه ها گفت: اجرای پروژه های روکش آسفالت گرم گناباد - کاخک به طول 5/6 کیلومتر از محل تأمین قیر رایگان و ماسه آسفالت در محور گناباد -  بجستان جهت ترمیم رویه آسفالت به طول 11 کیلومتر از دیگر اقدامات این اداره در حوزه راهداری بوده است.
وی با بیان اینکه جهت جلوگیری از تصرف اراضی دولتی نیاز به فرهنگسازی و اطلاع رسانی داریم گفت: نیروی حفاظت از اراضی این اداره با گشت زنی در طول شبانه روز به اجرای 6 گشت راهداری و حفاظت اراضی و صدور اخطاریه اقدام کرد.
وی همچنین از پیشرفت فیزیکی 60 درصدی تبدیل آبنما به پل در محور گناباد - گیسور با احداث یک دستگاه پل با شیار دهانه 3 متری از محل اعتبارات ستاد حوادث خبر داد و اضافه کرد: با توجه به افزایش حجم سفر ها در فصل تابستان انجام شده است.
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان گناباد اضافه کرد: اجرای آسفالت معابر سایت مسکن مهر قنبر آباد، افتتاح مجتمع فرهنگی گناباد با زیر بنای 1800 مترمربع، تحویل و افتتاح پروژه های مسکن مهر گناباد 201 مورد و صدور 470 سند برای متقاضیان از طریق قانون تعیین تکلیف بخش دیگری از فعالیت های اداره راه و شهرسازی گناباد در این حوزه بوده است.
وی در پایان گفت: نصب تعداد 500 عدد سولار در آیلند های وسط و بلوکه های جداکننده مسیر و تجدید خط کشی راه های حوزه استحفاظی همزمان با شروع سفر های تابستانه راه های شهری و روستایی به طول 460 کیلومتر از اقدامات صورت گرفته در جهت ارتقای ایمنی محور های تحت پوشش این حوزه استحفاظی بوده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن