تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه كسى مستحق دوستى خداوند و خوشبختى باشد، مرگ در برابر چشمان او مى‏آيد و آرز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820314631




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اهداي مدال قهرمانان به اماكن مقدس موجب ماندگاري آن مدال و دعاي خير مردم مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۹ مهر ۱۳۹۴ (۹:۳۲ق.ظ)
توليت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س): اهداي مدال قهرمانان به اماكن مقدس موجب ماندگاري آن مدال و دعاي خير مردم مي شود موج - قم - توليت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س)، اهداي مدال قهرمانان به اماكن مقدس موجب ماندگاري آن مدال و دعاي خير مردم مي شود.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، توليت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س)، در مراسم اهداي مدال طلاي مسابقات آسيايي كاراته توسط امير مهدي زاده به موزه آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) گفت: همه ورزشكاران در مراحل پاياني مسابقات به روش هايي سعي در تقويت نيروي خود دارند كه برخي مشروع و برخي نامشروع است كه از جمله فعاليت هاي مشروع تنظيم تغذيه و استراحت و آماده سازي فضاي رواني است و از روش نامشروع مي توان به استفاده از مواد نيروزا اشاره كرد.
وي با اشاره به آيه «وابتغو اليه الوسيله» تاكيد كرد: بهترين وسيله امامان و امامزادگان واجب التعظيم مانند قمر بني هاشم و حضرت معصومه (عليهم السلام) هستند.
آيت الله سيد محمد سعيدي تصريح كرد: كساني كه از گنج ايمان و باور هاي ديني برخوردارند به هيچ وجه از روش هاي نامشروع استفاده نمي كنند بلكه از خدا كمك مي گيرند چون معتقدند كه با اتصال به ذات بيكران الهي است كه مي توانند براساس وعده هاي قرآني بر جمعيت هاي زياد پيروز شوند.
توليت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) نيرويي كه ورزشكاران ما از بردن نام ائمه مي گيرند را غير قابل قياس با هر نيرويي دانست و گفت: ما معتقديم كه هر كس هر كاري انجام مي دهد نيروي خداوند است كه آن كار را انجام مي دهد چراكه لاحول و لا قوه الا بالله.
در اين مراسم مدير كل ورزش و جوانان به بيان خاطراتي از روحيات اخلاقي اين ورزشكار و قهرمان ملي پرداخت.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن