تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هیچ کس روز قیامت در امان نیست، مگر آن که در دنیا خدا ترس باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820733521




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ثريا پارس لاري مدال هاي جهاني خود را به آستان مقدس حضرت معصومه (س) اهدا کرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۲ مهر ۱۳۹۴ (۱۷:۴۶ب.ظ)
ثريا پارس لاري مدال هاي جهاني خود را به آستان مقدس حضرت معصومه (س) اهدا کرد موج - قم - ثريا پارس لاري مدال هاي طلاي خود را که چندي پيش از مسابقات جهاني 2015 آرژانتين به دست آورده بود به آستان مقدس حضرت معصومه (س) اهدا کرد.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، در سومين روز از هفته تربيت بدني و ورزش طي مراسمي ثريا پارس لاري، پرافتخارترين بانوي ورزشکار استان قم، با حضور حسن عابدي، مدير کل ورزش و جمعي از کارشناسان اداره کل ورزش استان قم و خانواده اين قهرمان ارزنده جامعه ورزش استان قم در محضر حضرت آيت الله سعيدي توليت آستانه نوراني و مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله عليها در يک اقدام فرهنگي و بي نظير مدال هاي جهاني خود را به آستان مقدس حضرت معصومه (س) اهدا کرد.
شايان ذکر است در انتهاي اين مراسم از سوي آستانه مقدسه حرم حضرت معصومه (س) لوح و تنديس يادبودي به ثريا پارس لاري و به پاسداشت اين اقدام شايسته او اهدا شد.
ثريا پارس لاري ورزشکار ارزنده هيأت پيوند اعضاي استان قم در ميادين ورزشي بين المللي بار‌ها کشورمان را صاحب مدال‌هاي خوشرنگي کرده و اين بار دريک اقدام فرهنگي و ارزنده 2 مدال طلاي خود را که از مسابقات جهاني آرژانتين در رشته دو و ميداني براي ورزش ايران به ارمغان آورد بود به آستان مقدس حضرت معصومه (س) اهدا کرد.
وي در چهارمين دوره مسابقات جهاني پيوند اعضا که در کشور آرژانتين به انجام رسيد در رشته دو و ميداني و در ماده پرتاب ديسک و پرتاب وزنه در قالب تيم ملي کشورمان بروي پيست رفت و توانست با کسب دو مدال ارزشمند طلا پرچم مقدس جمهوري اسلامي ايران را در ماردل پلاتا به اهتزاز در آورد.
پارس لاري پيش از اين نيز در مسابقات جهاني سوئد و سپس آفريقاي جنوبي براي کشورمان افتخار آفرين شده بود و با کسب اين ۲ مدال طلا خود را به عنوان پرافتخار‌ترين ورزشکار پيوند اعضاي استان قم معرفي کرد.
اين ورزشکار توانمند بانوي قمي در مسابقات جهاني آفريقاي جنوبي در رشته بدمينتون نيز حاضر بود و علاوه بر کسب مدال از دو و ميداني در رشته بدمينتون نيز موفق به کسب مدال جهاني شد.
رشته بولينگ و مسابقات بين المللي خاورميانه نيز ديگر رشته‌اي است که پارس لاري موفق به کسب مدال طلا در آن شد و اخيرا نيز در مسابقات قهرماني کشور مدال طلا را از آن خود کرد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن