تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند عزو جل كه فرموده است: از صبر و نماز كمك بگيريد، صبر، روزه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819864714




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رضایی: اداره مراسم 13 آبان به دانشجویان و دانش آموزان واگذار شده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: برنامه‌های تجمع مردم شیراز در ۱۳ آبان اعلام شد؛ رضایی: اداره مراسم 13 آبان به دانشجویان و دانش آموزان واگذار شده است رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس برنامه های تجمع مردم شیراز به مناسبت ۱۳ آبان را تشریح کرد.
۱۳۹۴ چهارشنبه ۲۹ مهر ساعت 08:11

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار پانا از فارس، حجت الاسلام و المسلمین محمد رضایی در نشست خبری با اشاره به اینکه ۱۳ آبان به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نام گذاری شده، گفت: باید ۱۳ آبان را به عنوان یک حرکت مردمی ببینیم که تداوم بخش انقلاب اسلامی است و تجمع آن را بهتر از قبل برگزار کنیم.
وی با تاکید بر اینکه نمی خواهیم تجمع روز ۱۳ آبان صنفی باشد، بیان کرد: علاوه بر دانش آموزان و دانشجویان عموم مردم هم در تجمع شرکت می کنند تا بتوان مراسم را باشکوه تر از سال های قبل برگزار کرد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس بیان کرد: تجمع ساعت ۹ صبح در میدان ارم رو به روی دانشگاه شیراز برگزار می شود و باید دانشجویان و دانش آموزان سهم بالایی از مشارکت را به خود اختصاص دهند.
حجت الاسلام رضایی یادآور شد: اداره مراسم به دانشجویان و دانش آموزان واگذار شده است.
وی گفت: آموزش و پرورش باید برای حضور آگاهانه دانش آموزان در تجمع ۱۳ آبان فضاسازی کند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس با اشاره به مبحث آتش زدن پرچم آمریکا در تجمع های این چنینی، افزود: هرگز طی بخش نامه ای از کسی خواسته نشده که پرچم آمریکا را آتش بزنند که حالا طی بخش نامه ای از آن ها بخواهیم این کار را انجام ندهند و شناخت و بصیرت و آگاهی مردم ایجاب می کند خود نسبت به این موضوع تصمیم بگیرند.  













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن