تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن زود خشنود و دير ناراحت مى شود و منافق زود ناراحت و دير خشنود مى گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820132608




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازگشت شرکت هاي فعال در بانکداري الکترونيکي به جامعه جهاني پس از لغو تحريم ها


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۸ مهر ۱۳۹۴ (۱۸:۲۲ب.ظ)
بازگشت شرکت هاي فعال در بانکداري الکترونيکي به جامعه جهاني پس از لغو تحريم ها موج - حضور چندين شرکت ايراني بصورت مستقل و همچنين راه اندازي پاويون ايران که با حمايت معاونت علمي فناوري رياست جمهوري در جيتکس برپاشده نشانه هاي حضور فعال پس از لغو تحريم هاست.
سي و پنجمين دوره نمايشگاه جيتکس اين روزها در حال برگزاري است و به نظر مي‌رسد مجموعه ها و شرکت هاي حوزه فناوري اطلاعات و ارتباطات ايراني نيز، متأثر از فضاي کشور و منطقه پس از تحريم، دوباره به صورت هدفمند در بازارهاي منطقه اي و جهاني حضور پيدا کرده اند.
حضور چندين شرکت ايراني بصورت مستقل و همچنين راه اندازي پاويون ايران که با حمايت معاونت علمي فناوري رياست جمهوري در نمايشگاه برپاشده است و تعدادي از شرکت‌هاي فعال در حوزه هاي مرتبط با نمايشگاه جيتکس در آن حضور دارند، از نشانه هاي اين تغيير است.
يکي از شرکت‌هاي فعال در اين دوره از نمايشگاه جيتکس که در حوزه خدمات بانکداري الکترونيکي فعاليت مي‌کند، شرکت گسترش فناوري هاي نوين کشاورز است، که در يک غرفه مستقل محصولات و خدمات نرم افزاري خود را به مخاطبين ارائه مي‌کند.
مسعود آتشي مديرعامل اين شرکت مهمترين دليل حضور شرکت متبوع خود را در اين رويداد بين المللي، معرفي خدمات و محصولات نرم افزاري حوزه بانکداري الکترونيکي توليدي توسط کارشناسان زبده داخلي شرکت گسترش به مخاطبين و علاقمندان خارجي حاضر در نمايشگاه با تأکيد بر راه حل ها و راهکارهايي با استاندارد جهاني بازار کشورهاي اسلامي منطقه مي داند.
آتشي در ادامه خاطرنشان کرد: شرکت گسترش نرم افزارهايي بيش از 15 عنوان نرم افزار مختلف بانکداري الکترونيکي را در اين نمايشگاه عرضه کرده است که استقبال مخاطبين در سطوح کارشناسي و مديران حاضر در نمايشگاه از يک شرکت ايراني فعال در حوزه بانکداري الکترونيکي براي خود ما هم جاي تعجب و خوشحالي دارد.
وي در رابطه با اينکه آيا اين اهداف در نمايشگاه‌هاي داخلي قابل‌دسترس نيستند گفت: مطمئنا حضور در بازار داخلي بخش مهمي از فعاليت ها و برنامه هاي شرکت گسترش است، اما با توجه به اينکه محصولات و خدمات توليدي ما قابليت رقابت با نمونه هاي خارجي خصوصا براي بازار بانکي کشورهاي اسلامي را داراست، اميدواريم حضور در اين گونه نمايشگاه ها فتح بابي باشد براي يک حضور جدي و مستمر در بازار نرم افزاري منطقه و کشورهاي اسلامي.
مديرعامل شرکت گسترش، فضاي بوجود آمده پس از توافقات بين‌المللي اخير و دوران پسا تحريم را يک موقعيت مناسب و حياتي براي شرکت‌هاي فعال و توانمند در کشور دانست تا با توجه به تجارب سختي که در زمان تحريم‌هاي ناعادلانه بين‌المللي از سر گذارنده‌اند و قابليت‌هايي که با وجود تمام سخت‌گيري ها و کمبودهاي قبلي بدست آورده‌اند، حضوري فعالانه و هدفمند در عرصه بين‌المللي داشته باشند.
آتشي مهم‌ترين محصولات و خدمات شرکت خود در اين نمايشگاه نرم‌افزارهاي CRM ، موبايل بانک و اينترنت بانک و همچنين سامانه اعتبارات خرد بانکي برشمرد. وي همچنين شرکت در گردهمايي‌هاي آتي حوزه آي سي تي در کشور و منطقه، تبليغات گسترده تر و يافتن نماينده فروش معتبر در کشورهاي منطقه را از برنامه‌هاي آتي شرکتش براي ارائه محصولات و خدماتتان در بازارهاي جهاني دانست.
اين فعال حوزه فناوري اطلاعات و ارتباطات کشور در پايان خاطرنشان ساخت: مهم‌ترين چالش و مشکلات شرکت‌هايي همچون ما براي حضور در بازارهاي جهاني اطلاع‌رساني دقيق و صحيح از محصولات و خدمات ارائه‌شده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن