تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شادی مومن در رخسار او و اندوهش در دل است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821075666




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشارکت تي پي لينک خاورميانه در جيتکس 2015


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۸ مهر ۱۳۹۴ (۱۸:۱۴ب.ظ)
مشارکت تي پي لينک خاورميانه در جيتکس 2015 موج - آخرين اختراعات فناوري هاي خانه هوشمند در سي و پنجمين دوره نمايشگاه ساليانه جيتکس در مرکز تجارت جهاني دوبي به نمايش گذاشته خواهد شد.
به گزارش خبرگزاري موج، تي پي لينک به عنوان برند پيشرو در نو آوري و توليد محصولات شبکه خانگي در نمايشگاه فناوري جيتکس دوبي محصولات هوشمند خانگي خود را به نمايش گذاشت.
تي پي لينک که براي چهارمين بار حضور رسمي خود را در نمايشگاه جيتکس را تجربه مي‌کند خالق طيف گسترده اي از تجهيزات شبکه مانند روترهاي بيسيم،کارت هاي شبکه کابلي،آداپترهاي برق، افزايش دهنده هاي برد بيسيم، دوربين هاي ابري((Cloud Cameras، خانه هوشمندو تجهيزات جانبي و پخش آن در سراسر خاورميانه و شمال آفريقا به خرده فروشان و عمده فروشان مي باشد.
امسال علاوه بر حمايت بيشتر از شرکا و توزيع کنندگان منطقه‌اي خود و همچنين براي نمايش ومعرفي آخرين محصولاتش براي مصارف شخصي وخانگي،تجاري و ارائه دهندگان خدمات اينترنتي در نمايشگاه حضور يافته است.
دني ليانگ ((Denny Liang نايب رئيس تي پي لينک در خاورميانه وآفريقا از حضور و مشارکت تي پي لينک در نمايشگاه جيتکس 2015 ابراز خرسندي کرد و اذعان داشت، آخرين محصولات پيشنهادي خانه هوشمند تي پي لينک در سي‌وپنجمين دوره نمايشگاه جيتکس به نمايش در خواهد آمد."
ليانگ همچنين اشاره داشت در طول هفته نمايش،غرفه تي پي لينک به ارائه زنده آخرين محصولات خانه هوشمند خود از جمله Archer C3200 که يکي از پر طرفدار ترين محصولات Tri-Band گيگابيت و روتر هاي بيسيم در بازار است، اقدام خواهد کرد.
فناوري Archer C3200 Tri-Band همزمان سه کانال مختلف Wi-Fi را پايدار نموده و به کاربر اجازه مي دهد دستگاه هاي بيشتري را درهنگام رسيدن به نهايت بازدهي روتر به آن متصل نمايد. به علاوه اينکه براي ايجاد باند هاي بيسيم بيشتر، اتصال هوشمند به شما کمک خواهد نمود تا سرعت اتصال دستگاه هاي محبوب خود را با اتصال خودکار به بهترين کانال در دسترس، که به صورت موثر اقدام به بالانس و تعديل درخواست هاي شبکه مي نمايد، که اين مهم در افزايش بازدهي مودم کاملا مشهود است.
ليانگ در ادامه خاطرنشان ساخت: راه‌هاي مختلف اتصال براي رسانه‌هاي ديجيتال و بازي‌هاي آنلاين ازArcher C3200 منجر به سرعت بالاي Wi-Fi بوده که مي‌توانند به سرعت 3200 مگابايت در ثانيه برسند. که اين سرعت به کاربر اجازه خواهد داد تا از بازي‌هاي آنلاين با تعداد کاربر بالا و يا ويدئو‌هاي با کيفيت 4K به صورت همزمان بر روي چند دستگاه مختلف و بدون هيچ لگي لذت ببرند.
دني ليانگ در رابطه با ديگر فعاليت‌هاي کمپاني خود در نمايشگاه گفت:علاوه بر نمايش گلچيني از محصولات خانه هوشمند، در اين مراسم به نمايش منتخبي از محصولاتي که در کنگره جهاني موبايل امسال معرفي گرديده، اقدام خواهيم کرد.
تقاضا براي محصولات خودکار ساده، موثر و در دسترس در سال هاي اخير با توجه به سرعت بالاي زندگي امروز مصرف کنندگان و افزايش تعداد دستگاه هاي هوشمند آنها،افزايش يافته است.
تي پي لينک از طرفداران مشتاق انقلاب اينترنت اشيا (Internet of Things) است، در همين راستا کمپاني چندين سال است که به طور پيوسته در زمينه خانه هاي هوشمند محصولات جديد به خط توليد اضافه مي کند. انتشار اين محصولات جديد که جايگزين HS110 و HS200 است و در کنگره جهاني موبايل پرده برداري شده‌اند ،به برآورده شدن تقاضاي روبرو رشد خانه خودکار در خاورميانه کمک خواهد کرد.
تي پي لينک بعنوان توليد کننده جهاني محصولات شبکه SMB و تجهيزات بي سيم و دستگاه هاي برودبند سي پي اي بشمار مي‌آيد و محصولات آن در 120 کشور جهان عرضه مي شود.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن