تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):شعبان ماه من است. هر كه ماه مرا روزه بدارد، روز قيامت شفيع او خواهم بود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820685529




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

الگوپذيري لازمه توسعه مناطق آزاد در همه دنيا است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۸ مهر ۱۳۹۴ (۱۷:۱۵ب.ظ)
الگوپذيري لازمه توسعه مناطق آزاد در همه دنيا است موج - رئيس فدراسيون جهاني مناطق آزاد و ويژه اقتصادي، الگوپذيري را لازمه توسعه مناطق آزاد در همه دنيا دانست.
به گزارش خبرگزاري موج، خوان تورنتس در حاشيه برگزاري نخستين همايش راهکارهاي بهبود عملکرد مناطق آزاد و اقتصادي سفر به خرمشهر را سومين سفر خود به کشور ايران خواند و از بابت حضور در مناطق آزاد ايران و بيان نظرات و ايده خود ابراز خرسندي کرد.
وي، اجراي برخي نگاه‌هاي کارشناسي و نتيجه بخشي آنها در راستاي بهبود کيفي فعاليت مناطق آزاد ايران و ديگر کشورها را مايه خرسندي خود دانست.
رئيس فدراسيون جهاني مناطق آزاد و ويژه اقتصادي، زيرساخت‌هاي ايران براي جذب سرمايه‌گذار را مناسب ارزيابي کرد و گفت: جمهوري اسلامي ايران براي جذب سرمايه‌گذاران خارجي از زيرساخت‌ها و ظرفيت‌هاي مناسبي برخوردار است.
وي، رونق اقتصادي، تداوم توسعه پايدار و کمک به بهبود معيشت بوميان مناطق آزاد و سير اين مناطق به سمت شکوفايي را هدف و ايده راه‌اندازي و تشکيل مناطق آزاد تجاري در کشورهاي جهان برشمرد.
تورنتس، الگوپذيري را لازمه توسعه مناطق آزاد و اقتصادي دانست و اظهار کرد: مناطق آزاد و ويژه اقتصادي براي اينکه به سمت شکوفايي حرکت کرده و بتوانند سرمايه‌گذار جذب کند، بايد بتوانند از مدل‌هاي مديريتي مناطق آزاد و ويژه اقتصادي دنيا و کشورهاي توسعه‌يافته الگو گرفته تا بتواند در رقابت‌هاي بين‌الملل حضور مفيد و مؤثر داشته باشند.
وي آمادگي اين فدراسيون براي ارتقاي سطح علمي، فني و تخصصي کاربران و مخاطبان اين کميسيون را اعلام کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن