تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):خداوند اجابت دعاى مؤمن را به شوق (شنيدن) دعايش به تأخير مى اندازد و مى گويد: «صداي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819841196




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همه تحريم ها تا آذر ماه لغو مي شوند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۸ مهر ۱۳۹۴ (۱۳:۱ب.ظ)
معاون اول رئيس جمهور خبر داد: همه تحريم ها تا آذر ماه لغو مي شوند موج - بعد از تصويب برجام شوراي امنيت پنج قطعنامه بر عليه ايران را لغو کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، اسحاق جهانگيري در مراسم روز ملي صادرات با بيان اين مطلب گفت: شوراي امنيت پنج قطعنامه اي را که گفته مي شود تا 16 سال ديگر لغو نخواهد شد، لغو کرد.
وي افزود: اتحاديه اروپا نيز مراحل قانوني لغو تحريم ها را تصويب کرده است.
وي با اشاره به اينکه تحريم ها فشارهاي زيادي بر اقتصاد کشور وارد کرد، گفت: همزمان با روز اعلام لغو تحريم ها روزانه 500 هزار بشکه نفت توليد خواهيم کرد و ظرف چند ماه کاهش يک ميليون بشکه را جبران خواهيم کرد.
معاون رئيس جمهور با بيان اين که عده اي سعي مي کنند با حرف هاي حاشيه اي دستاوردهاي بزرگ را کوچک جلوه دهند، گفت: برنامه هاي جديدي با توجه به سياست هاي اقتصاد مقاومتي آماده کرده ايم که يکي از اين برنامه ها ارتقاي بهره وري در زمينه هاي مختلف است. يکي ديگر از برنامه ها برون گرايي اقتصادي است که توسعه صادرات کالا و خدمات جزء با برون گرايي اقتصادي ممکن نخواهد شد.
جهانگيري در ادامه به صندوق توسعه ملي اشاره کرد و افزود: صندوق توسعه ملي در دوران جديد بايد پشتيبان صادرات کشور باشد همه بايد بتوانند از ظرفيت هاي صندوق توسعه استفاده کننده و نبايد به رانت در دست عده اي خاص تبديل شود.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن