تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خرج کردن در راه طاعت خدا دریغ مکن وگرنه دو برابرش را در راه معصیت او خرج خوا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819916133




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تعهد پايدار طرفين توافق هسته اي به عملياتي کردن برجام


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۸ مهر ۱۳۹۴ (۱۲:۴۹ب.ظ)
در بيانيه اتحاديه اروپا تاکيد شد؛ تعهد پايدار طرفين توافق هسته اي به عملياتي کردن برجام موج - در بيانيه اتحاديه اروپا که بعد از نشست کميسيون مشترک ايران و گروه 1+5 صادر شد بر ضرورت عملياتي کردن تعهدات طرفين توافق تاکيد شد.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج، مسوولان اتحاديه اروپا بعد از برگزاري نخستين کميسيون مشترک برجام اعلام کردند که عميقا به آن متعهد هستند.
در بخش هايي از اين بيانيه آمد: «روز يکشنبه، اجرايي شدن برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) درباره برنامه هسته‌اي ايران بود و روز دوشنبه کميسيون مشترک بر اساس در شهر وين برگزار شد.»
به گزارش پايگاه اطلاع رساني اتحاديه اروپا در ادامه اين بيانيه آمد: «در اين کميسيون مشترک بررسي اجرايي شدن لغو تحريم ها و همچنين مدرن‌سازي رآکتور اراک مورد بحث قرار گرفت.»
مسوولان اتحاديه اروپا يادآور شدند: «تمام شرکت‌کنندگان بر تعهد پايدار خود براي عملياتي کردن برجام تاکيد کردند. کميسيون مشترک به منظور نظارت بر گسترش‌ها ادامه مي‌يابد و به صورت دوره‌هاي سه ماهه يا در صورت نياز زود‌تر برگزار مي‌شود.»
گفتني است عباس عراقچي معاون وزير خارجه ايران نيز در همين رابطه پس از پايان جلسه ديروز گفت: همه طرف ها بر تعهد خود، پيگيري و جدي بودن برجام تاکيد داشتند و تکرار کردند که خواهان تداوم و استمرار برجام هستند و تلاش خود را در اين زمينه به کار خواهند گرفت.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن