تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سزاوار است هر يك از شما در دهان و بينى زياد آب بچرخاند، چرا كه اين كار، مايه آمرزش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812750302




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دستگیری کلاهبردار اینترنتی در قزوین


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
دستگیری کلاهبردار اینترنتی در قزوین




فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: تعمیرکاری که با کپی برداری از کارت عابر بانک، اقدام به برداشت ۵۵۰ میلیون ریال از حساب بانکی مشتریان تعمیرگاه سی ان جی کرده بود، دستگیر شد.





خبرگزاری مهر: فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: تعمیرکاری که با کپی برداری از کارت عابر بانک، اقدام به برداشت ۵۵۰ میلیون ریال از حساب بانکی مشتریان تعمیرگاه سی ان جی کرده بود، دستگیر شد.

سردار مهدی محمودی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان در مقر پلیس فتا قزوین اظهارداشت: به دنبال شکایت مردم در خصوص برداشت غیر مجاز از حساب شخصی آنها در هفته گذشته موفق شدیم مردی ۳۷ ساله که اقدام به این کار می کرد را در یکی از استان ها دستگیر کنیم.

وی ادامه داد: با بهره گیری از کارشناسان پلیس و نیروهای تخصصی متوجه شدیم این فرد با دستگاهی که داشته کارت های بانکی افراد را کپی برداری و تمام اطلاعات موجود در کارت را استخراج می کرد.

سردار محمودی افزود: متهم بعد از این مرحله با کارت جعلی خود در فرصتی مناسب کارت بانکی این افراد را سرقت می کرد.

فرمانده انتظامی استان قزوین با بیان اینکه این پرونده در حال طی تحقیقات پایانی است، یادآورشد: به دنبال شکایت شهروندان کلاهبردار دیگری که خود را به عنوان وکیل دادگستری معرفی می کرد را دستگیر کردیم که ۳۵۰ میلیون تومان را از چند مشتری اخذ کرده بود که با هماهنگی با مقام قضایی راهی زندان شد.

وی در ادامه از دستگیری زنی ۳۳ ساله به جرم نداشتن مجوز و هرگونه تخصص در زمینه علوم پزشکی خبر داد و گفت: همچنین باند ۵ نفره ای که در استان های قزوین، البرز و قم به سرقت منزل مبادرت می کردند دستگیر شدند.

محمودی بیان کرد: در دستگیری اخیر همکاری پلیس استانهای البرز و قم و تشکیل کارگروه ویژه و تخصصی مبارزه با سرقت در پلیس آگاهی قزوین موجب شد تا این افراد به همراه سرکرده باند تسلیم قانون شوند.

فرمانده انتطامی استان قزوین ادامه داد: این افراد به ۲۹ فقره سرقت منزل اعتراف کردند که بخشی از این اموال مسروقه هم کشف شده و تحویل مال باختگان خواهد شد و متهمان با هماهنگی مقام قضایی تحویل زندان شدند.

سردار محمودی از دستگیری ۳۱ نفر از فروشندگان مشروبات الکلی و مواد مخدر در بازار قزوین هم خبر داد و تصریح کرد: در ادامه طرح های امنیت اجتماعی این افراد را شناسایی کرده و متوجه شدیم این افراد در محل کسب بازاریان با ایجاد مزاحمت و پاتوق های بی مورد به توزیع مشروبات الکلی و مواد مخدر می پرداختند.

وی ادامه داد: با هماهنگی مقام قضایی این افراد دستگیر شدند که از این افراد چندین قبضه سلاح سرد، قوطی های داروی ترک اعتیاد غیر مجاز، شربت های غیر مجاز ترک اعتیاد، سیگار خارجی و تلفن همراه سرقتی کشف و ضبط شد.

محمودی اظهارداشت: معتمدان و بازاری ها هم از این اقدام ابراز رضایت کرده اند و در این راستا نیروی انتظامی استان قزوین همیشه هوشیار و آماده خدمت رسانی مطلوب به جامعه است.







تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 134]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن