تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه پرهيز از حرامها است همچنانكه شخص از خوردنى و نوشيدنى پرهيز مى‏كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820238200




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پوشش کامل توزیع شیر مدارس در سراسر استان آذربایجان شرقی


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: نشست رابطین توزیع شیر مدارس آذربایجانشرقی برگزار شد/ پوشش کامل توزیع شیر مدارس در سراسر استان آذربایجان شرقی معاون پشتیبانی و منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجانشرقی در نشست رابطین توزیع شیر مدارس استان گفت:امسال 20میلیارد ریال بودجه دولتی در خصوص توزیع شیر رایگان مدارس استان در نظر گرفته شده و صد درصد دانش آموزان مدارس استان از شیر رایگان بهره مند می شوند.
۱۳۹۴ يکشنبه ۲۶ مهر ساعت 20:46

خبرگزاری پانا+پوشش کامل توزیع شیر مدارس در سراسر استان آذربایجان شرقی

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی نشست رابطین توزیع شیر رایگان مدارس نواحی و مناطق استان با حضور معاون پشتیبانی ومدیریت منابع مالی آموزش و پرورش استان،مدیر سازمان دانش آموزی استان،رئیس اداره تدارکات و پشتیبانی و کارشناسان ادارات مربوطه قبل از ظهر امروزدر سالن اجتماعات سازمان دانش آموزی برگزار شد.
معاون پشتیبانی و منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجانشرقی در این نشست ضمن ابراز خرسندی از عملکرد سازمان دانش آموزی در خصوص به عهده گرفتن توزیع شیر رایگان مدارس،گفت:اقدامات توجیهی و آموزشی سنگ بنای هر کار در آغاز راه است.
ناصری با بیان اینکه توزیع شیر مدارس یک طرح ملی است،افزود:کمیته های شیر زیر نهاد رئیس جمهور که آموزش و پرورش نماینده ی آن است اداره می شود و معاونت غذا و دارو و معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی،سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی به عنوان کارگزوه بر ماهیت تولید و توزیع شیر بهداشتی و استاندارد نظارت دارند.
وی با اشاره به اینکه بودجه توزیع شیر رایگان مدارس مستقیما از نهاد ریاست جمهوری تامین می شود،تصریح کرد: امسال 20میلیارد ریال بودجه دولتی در خصوص توزیع شیر رایگان مدارس استان در نظر گرفته شده و صد درصد دانش آموزان مدارس استان از شیر رایگان بهره مند می شوند.
معاون پشتیبانی اداره کل با بیان اینکه سال های گذشته شرکت های خصوصی از طریق مناقصه توزیع شیر را عهده دار می شدند و این موضوع معایبی را به دنبال داشت،خاطرنشان کرد:از امسال با توجه به پتانسل سازمان دانش آموزی و ماهیت فعالیت آن بر اساس اساسنامه سازمان،توزیع شیر استریل مدارس مناطق و نواحی استان به سازمان دانش آموزی واگذار شد.
ناصری در ادامه افزود:با توجه به اینکه سلامت دانش آموزان یک اصل بشمار می رود،با دستور وزارتی نظارت و کنترل بوفه مدارس با عنوان "پایگاه تغذیه سالم " در اختیار سازمان دانش آموزی استان قرار داده شده است.
وی تاکید کرد:تمامی فعالیت ها در آموزش و پرورش برای فراهم ساختن امکانات و رفاه دانش آموزان صورت می گیرد تا یک مدرسه سالم و با مدیریت قوی انگیزه معلم را در به ثمر رساندن اهداف آموزشی و تربیتی پیش ببرد.
معاون منابع انسانی و مالی آموزش و پرورش استان اذعان داشت:در کشور ما نیز باید مانند سایر کشورهای پیشرفته جهان اهداف آموزشی و آسیب های محتوای آموزشی در مدارس شناسایی شده تا خروجی مطلوب در مدارس را شاهد بوده و افق چشم انداز کشور عزیزمان به درستی ترسیم شود.
صد درصد دانش آموزان استان از توزیع شیر رایگان بهره مند می شوند
کارشناس مسئول تغذیه رایگان استان در این نشست بر عظم رابطین برای توزیع بهداشتی و حرفه ای شیر در مدارس تاکید کرد و افزود:این طرح گه رابطین فرهنگی آموزش و پرورش عهده دار آن هستند فقط شامل توزیع شیر استریل نواحی و ماتطق 36گانه استان را شامل می شود.
علیزاده بیان داشت:در ابتدای اجرای این طرح باید نظارت دقیق بر انتخاب وسایل نقلیه داشته باشیم و توزیع شیر به صورت کارگروهی اجرا می شود که معاونت غذا و دارو،اداره بهداشت و سلامت استان و سازمان استاندارد بحث نظارتی آن را بر عهده دارند که با گزارش دقیق کارشناسان به مراکز مربوطه موارد غیرقانونی حل و فصل خواهد شد.
وی با بیان اینکه جلسات توجیهی و آموزشی برای رانندگان ثابت توزیع شیر برگزار شود،یادآور شد:100درصد دانش آموزان ابتدایی،اول و دوم دوره متوسطه استان از توزیع شیر رایگان بهره مند می شوند.
کارشناس تغذیه رایگان استان گفت: توزیع شیر استریل پاکتی از 1 آبان ماه امسال در 12 نوبت برای هر دانش آموز آغاز می شود.
رابطین توزیع شیر مدارس هرگونه پاکت شیر معیوب را تحویل نگیرند
کارشناس کارخانه پگاه استان آذربایجانشرقی در این نشست گفت:10میلیون و 800عدد شیر بین دانش آموزان استان توزیع می شود.
نیکنام با بیان اینکه توزیع شیر برعهده سازمان دانش آموزی می باشد،خاطر نشان کرد:امسال توزیع شیر سالم تر با توجه به اساس نامه سلامت دانش آموزان در این سازمان را شاهد خواهیم بود.
مسئول روابط عمومی پگاه استان اظهار داشت:شیر استریل ماندگاری بالایی دارد و با توجه به پاکت مخصوصی که در بسته بندی آن وجود دارد،رابطین توزیع شیر درمدارس هر پاکتی که مشکل داشته باشد را قبول نکرده و به کارخانه عودت دهند.
وی تصریح کرد:در توزیع شیر از وسایل نقلیه سبک در بسته استفاده شود و از هرگونه ضرب دیدگی و یخ زدگی پاکت های شیر جلوگیری شده تا شیر سالم و کاملا بهداشتی به دست دانش آموزان برسد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن