تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آنگاه که روزه مى ‏گیرى باید چشم و گوش و مو و پوست تو هم روزه ‏دار باشند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821058519




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشهد شهر سنگ‌هاي قيمتي جهان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ مهر ۱۳۹۴ (۱۳:۲۹ب.ظ)
مشهد شهر سنگ‌هاي قيمتي جهان موج - معاون صنايع دستي سازمان ميراث فرهنگي گفت: قصد داريم مشهد را به عنوان شهر سنگ‌هاي قيمتي و نيمه قيمتي در جهان به ثبت برسانيم.
به گزارش خبرگزاري موج، بهمن نامور مطلق در نخستين جلسه دبيرخانه دائمي سوغات زيارتي در مشهد افزود: يکي از مزيت‌هاي مهم و قابل توجه مشهد، تراش سنگ‌هاي قيمتي و نيمه قيمتي در اين کلانشهر است که در اين زمينه جايگاه بسيار خوبي دارد.
او با بيان اينکه اصفهان به عنوان شهر صنايع دستي و تبريز به عنوان شهر فرش در دنيا به ثبت رسيده است گفت: مشهد نيز به عنوان شهر سنگ‌هاي قيمتي و نيمه قيمتي در جهان به ثبت خواهد رسيد.
نامور مطلق در بخش ديگري از صحبت‌هايش در خصوص تشکيل دبيرخانه دائمي سوغات زيارتي در مشهد گفت: اين دبيرخانه نقش بسيار زيادي در تسهيل کارهاي مرتبط با توليد، عرضه و صادرات صنايع دستي دارد و سياست گذاري ها در اين حوزه برعهده اين دبيرخانه است.
معاون صنايع دستي سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري کشور افزود: رسمي سازي تجارت براي جلوگيري از ورود کالاي قاچاق، پيگيري موضوعات حقوقي، گفتمان سازي، برند سازي و فرهنگ سازي از مهم‌ترين برنامه‌هاي اين دبيرخانه است.
او با اشاره به اهميت سوغات زيارتي گفت: با راه اندازي موزه اي به نام سوغات زيارتي در مشهد، مي‌توان به دستيابي به اهداف مورد نظر اين دبيرخانه کمک کرد.















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن