تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 23 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان ، در عالِمِ بى بهره از ادب بيشتر طمع مى كند تا عالِمِ برخوردار از ادب . پ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806424601




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

موضوع برخورد با فساد پس از برجام بهتر و شفاف تر صورت مي‌گيرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ مهر ۱۳۹۴ (۱۲:۲۸ب.ظ)
منصوري آراني: موضوع برخورد با فساد پس از برجام بهتر و شفاف تر صورت مي‌گيرد موج-عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي با بيان اين که اولويت مهم مردم و مملکت، رسيدگي به فساد است، گفت: موضوع برخورد با فساد پس از برجام بهتر و شفاف تر صورت مي‌گيرد.
به گزارش خبرگزاري موج، عباسعلي منصوري آراني با بيان اين که من فکر مي‌کنم کار ما در مجلس شوراي اسلامي در ارتباط با برجام تمام شده است، گفت: هر آنچه که بود موافقان و مخالفان براساس يافته‌ها و اطلاعات خود بيان کردند و امروز همه در يک صف واحد قرار داريم.
وي با بيان اين که اولويت مهم مردم و مملکت، رسيدگي به فساد است و اين موضوع مي‌تواند در شرايط پس از برجام نقش روشن تري را ايفا کند،‌ بيان کرد: در ابتدا ما بايد بپذيريم که در سيستم ما فساد وجود دارد و اين فساد تاثيرات فوق العاده‌اي را مي‌گذارد و ما بايد اين فساد را حتماً جراحي کنيم و مواظب باشيم در شرايط پس از برجام اين موضوع گسترش پيدا نکند.
عضو کميسيون ويژه برجام ب متذکر شد: بايد همه کمک کنيم تا اين فساد توسط قواي سه گانه کشور جراحي شود تا افراد فاسد شناسايي شده و تحويل قانون داده شوند که اين اقدام سبب مي‌شود تا در شرايط پس از برجام کسي جرات نداشته باشد به سراغ فساد برود.
عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي افزود: تا زماني که ما به صورت سيستماتيک و قانونمند کار نکنيم همه مسئولان و خانواده و سرمايه هامون و شرکت‌ها و سيستم‌هايي که به مسوولان متصل هستند در پشت ويترين قرار نگيرند به نظر من زمينه‌هاي فساد از بين نمي‌رود.
منصوري آراني با بيان اين که زماني زمينه فساد از بين مي‌رود که هيچ مسوولي نباشد که زندگي او کاملاً براي مردم شفاف نشده باشد، گفت: اين تنها راهي است که مملکت را از فساد نجات دهد وضعيت مالي همه افراد مسوول و بستگان شان بايد روشن باشد و اگر افرادي دوست دارند که کار اقتصادي کنند بايد از مسووليت خارج شوند تا بتوانند فعاليت کنند.
نماينده کاشان و آران و بيدگل در مجلس شوراي اسلامي با بيان اين که افراد عادي نيز بايد به صورت شفاف زندگي کنند، اظهار داشت:به نظر من آنچه که در غرب و کشورهاي توسعه يافته به صورت عام در حال شکل گيري است شفاف سازي همه اشخاص جامعه است، يعني وضعيت همه افراد جامعه براي سيستم‌ها روشن است و به همين دليل آن‌ها نمي‌توانند کارهايي را انجام بدهند که يک مرتبه صاحب سرمايه کلان شوند.
وي ادامه داد: همه افراد اگر در مقابل قانون يکسان ديده شوند در مزايده‌ها و مناقصه‌ها افراد خاص انتخاب نمي‌شوند بلکه قانون است که در اين عرصه تعيين مي‌کند. به نظر من در يک کلام پس ازبرجام ما بايد به فساد رسيدگي کنيم و اين موضوع بايد در دستور کار نظام ما قرار بگيرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن