تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس نيّتش خوب باشد، توفيق ياريش خواهد نمود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820796198




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

میرهادی: ساماندهی وانت بار‌ها در قم به طور جدی دنبال می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


میرهادی: ساماندهی وانت بار‌ها در قم به طور جدی دنبال می‌شود استان‌ها > قم - سرپرست اداره کل نظارت و هماهنگی امور خدمات شهری شهرداری قم از ساماندهی وانت بار‌ها در سطح شهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قم، سيد محسن ميرهادي در خصوص ساماندهي وانت بار‌ها و اقدامات انجام شده در اين زمينه گفت: در چندين نوبت جلساتي با نيروي انتظامي و همچنين دادستاني برگزار كرديم تا به بحث وانت بار‌ها بپردازيم كه در سطح شهر موجب بروز مشكلاتي مي‌شود.
سرپرست اداره كل نظارت و هماهنگي امور خدمات شهري شهرداري قم به نارضايتي شهروندان در اين زمينه اشاره و بيان كرد: شهروندان در اين زمينه گلايه‌هايي دارند چرا كه وانت‌بار‌ها با توقف در كنار شوارع موجب ايجاد سد معبر و ترافيك مي‌شوند و به نوعي نظم شهر را دچار خلل مي‌كنند.
وي با بيان اين‌كه پس از برگزاري جلسات به نتايج خوبي در اين زمينه رسيده‌ايم خاطرنشان كرد: در نهايت مقرر شدكه در سطح مناطق هشت گانه، هشت قطعه زمين در نظر بگيريم و مكاني مشخص براي آن‌ها تهيه كنيم و به ساماندهي وانت بارها بپردازيم.
ميرهادي با اشاره به اين‌كه در زمينه ساماندهي اولويت با هسته مركزي شهر است بيان كرد: اين اقدام در سه فاز صورت مي‌گيرد و ابتدا هسته مركزي شهر براي ساماندهي وانت بار ها در دستور كار قرار گرفته است.
سرپرست اداره كل نظارت و هماهنگي امور خدمات شهري شهرداري قم ادامه داد: اين طرح با اولويت بندي و به ترتيب در تمام مناطق با همكاري نيروي انتظامي، دادستان، ستاد تخلفات شهري و سازمان ميادين ميوه و تره بار و ساماندهي مشاغل شهري شهرداري قم انجام مي‌شود.
وي خواستار همكاري وانت بار‌ها براي اجراي هر چه بهتر طرح شد و تصريح كرد: اميدواريم وانت بارها مشاركت لازم را داشته باشند تا اين اقدام به صورت مطلوب انجام بگيرد و ديگر مشكلي در اين زمينه به وجود نيايد.

کلید واژه ها: استان قم -




یکشنبه 26 مهر 1394 - 12:46:31





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن