تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله چيزى مثل شام و غير آن را بر نماز مقدم نمى‏داشتند و ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820764923




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ديدار مرکل و اردوغان با موضوع بحران پناهجويان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ مهر ۱۳۹۴ (۱۰:۳۴ق.ظ)
ديدار مرکل و اردوغان با موضوع بحران پناهجويان موج - صدر اعظم آلمان امروز براي ارائه طرح اتحاديه اروپا براي ترکيه در مورد بحران پناهجويان وارد اين کشور خواهد شد.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج، آنگلا مرکل ، صدر اعظم آلمان در حالي امروز (يکشنبه) براي ديدار با مقامات ارشد ترکيه وارد اين کشور خواهد شد که روز گذشته نهادهاي بين المللي انتقاد هاي زيادي را به طرح ارائه شده از سوي اتحاديه اروپا براي ترکيه در مورد بحران پناهجويان وارد کرده اند.
سران کشورهاي اتحاديه اروپا در نشست شب پنج شنبه خود با موضوع بحران پناهجويان، با اعطاي امتيازهايي به ترکيه در راستاي حمايت و کنترل بيشتر پناهجويان در داخل مرزهاي خود به توافق رسيدند.
بر اساس اين طرح که اعطاي آزادي بيشتر شهروندان ترکيه در تردد بين کشورهاي اين اتحاديه بدون الزام ويزا، پرداخت 3.4 ميليارد دلاري به ترکيه و جان تازه دادن به پرونده الحاق ترکيه به اروپا را شامل مي شود، ترکيه در ازاي اين طرح بايد اقدامات کنترلي خود براي جلوگيري از ورود پناهجويان به اروپا از مسير اين کشور را بيشتر کند. گفتني است؛ روزانه بيش از 4 هزار پناهجو از مسير اين کشور راهي جزاير يونان مي شوند.
با وجود آنکه هدف از سفر مرکل به ترکيه نيز ارائه طرح اروپا اعلام شده است، سازمان عفو بين‌الملل روز شنبه در بيانيه اي از طرح اتحاديه اروپا براي حمايت مالي و تسهيلاتي از ترکيه براي ممانعت از ورود پناهجويان به اروپا انتقاد کرد.
اين سازمان روز شنبه از رهبران اتحاديه اروپا خواست تا به جاي نگراني براي حفظ مرزهاي خود، حقوق آوارگان را در وهله نخست در نظر داشته باشند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن