تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):توكّل كردن (به خدا) بعد از به كار بردن عقل، خود موعظه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819468399




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توصیه های زیست محیطی اداره محیط زیست آذربایجان غربی در ایام عزاداری حضرت ابا عبدالله حسین (ع )


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


توصیه های زیست محیطی اداره محیط زیست آذربایجان غربی در ایام عزاداری حضرت ابا عبدالله حسین (ع ) استان‌ها > آذربایجان غربی - اداره کل محیط زیست آذربایجان غربی نسبت به مشکلات رها نمودن ظروف یکبار مصرف در ایام محرم در طبیعت هشدار داد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی ، مختار خانی رییس اداره حفاظت محیط زیست ارومیه گفت: با توجه به حجم آب گرفتگی در معابر بدلیل ریختن ظروف یکبار مصرف در انهار ، لازم است مساجد و تکایا نسبت به جمع آوری این ظروف پس از مصرف اقدام نمایند.
وی در خصوص توصیه های زیست محیطی برای حفظ سلامت عزاداران حسینی در ایام محرم ادامه گفت همه ساله با فرارسیدن ایام محرم حجم زیادی از نذورات در ظروف پلاستیکی یکبارمصرف عرضه می شوند با توجه به اینکه تماس این ظروف با غذای گرم و چرب خاصیت اسیدی ایجاد کرده و مواد بسیار خطرناکی تولید می کنند که این مواد سرطان زا بوده و تهدیدی برای سلامت شهروندان محسوب می شود پس توصیه می شود شهروندان از ظروف یکبار مصرف با منشأ گیاهی استفاده نمایند.
خانی افزود در تمامی نقاط شهر باکس های جمع آوری پسماند توسط شهرداری تعبیه شده از شهروندان در خواست نمود به منظور حفظ زیبایی شهراز رها نمودن ظروف در محل و انهار خودداری نمایند .
وی همچنین از مسئولین هیات ها و تکایا در خواست نمود در جمع آوری ظروف در محل توزیع نذورات نظارت لازم را اعمال نمایند.

کلید واژه ها: استان آذربایجان غربی - عزاداری - محیط زیست -




یکشنبه 26 مهر 1394 - 10:26:12





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن