تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه قلب بهتر از روزه زبان است و روزه زبان بهتر از روزه شكم است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821107800




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

باند حرفه‌اي قاچاق بيش از 131 هزار عينک منهدم شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ مهر ۱۳۹۴ (۱۰:۷ق.ظ)
باند حرفه‌اي قاچاق بيش از 131 هزار عينک منهدم شد موج - پليس آگاهي خراسان رضوي با انهدام باند حرفه‌اي قاچاق بيش از 131 هزار عينک کشف کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، سرهنگ حسين بيدمشکي، رئيس پليس آگاهي خراسان رضوي، گفت: با کسب خبري مبني بر توزيع گسترده فريم عينک‌هاي قاچاق توسط چند فرد سودجو در سطح شهر مشهد تيمي از ماموران پليس آگاهي وارد عمل شدند.
سرهنگ حسين بيدمشکي افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پليس آگاهي با همکاري تيمي از ماموران اداره عمليات ويژه پليس آگاهي تحقيقات گسترده‌اي را در اين خصوص شروع کردند.
پس از چند روز تحقيقات گسترده پليسي سرانجام محل دپوي کالاهاي قاچاق در خيابان سناباد مشهد شناسايي شد.
سرهنگ بيدمشکي تصريح کرد: ماموران پليس آگاهي پس از هماهنگي با مقام قضايي در اقدامي ضربتي وارد عمل شدند و در بازرسي از اين انبار زير زميني تعداد 131 هزار و 46 عدد فريم عينک قاچاق فاقد هرگونه مجوز گمرگي لازم کشف کردند.
رئيس پليس آگاهي خراسان رضوي با اعلام اين که ارزش ريالي کالاهاي کشف شده بيش از سه ميليارد ريال برآورد شده خاطرنشان کرد: در اين رابطه سه نفر متخلف با تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مقام قضائي معرفي شدند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن