تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نـادانى، مايـه مرگ زندگان و دوام بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813153354




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رییس جمهور: هر کجا تصمیماتمان بر پایه شعار ناصحیح بود به شکست رسیدیم


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


رییس جمهور: هر کجا تصمیماتمان بر پایه شعار ناصحیح بود به شکست رسیدیم سیاست > دولت - رییس جمهور گفت: اگر بهترین و اندیشمندترین مذاکره کننده در بخش سیاسی، امنیتی و فنی را در اختیار نمی گرفتیم، ما موفق نمی شدیم.

به گزارش خبرآنلاین، حجت الاسلام حسن روحانی امروز در اولین همایش هم اندیشی فعالان اقتصاد دانش بنیان اظهار داشت: اگر ما به معلم احترام کردیم یعنی به علم احترام کردیم. یعنی به نور احترام کردیم. ما جامعه دانش بنیان می خواهیم. ما یک کشور دانش بنیان می خواهیم.

وی افزود: هر کجا از علم و دانش استفاده کردیم، حتی در ترویج دین مان، قول ما قول سدید بود. سخن محکم، استوار و پایدار گفتیم. هر کجا مبنای تصمیم گیری ما بر پایه علم بود ما توانستیم موفق شویم. هرجا تصمیماتمان بر پایه احساس و شعار نا صحیح بود، به شکست رسیدیم. رییس جمهور تاکید کرد: اگر می خواهیم با دنیا حرف بزنیم و تعامل کنیم، پایه اش دانش است. اگر بهترین و اندیشمند ترین مذاکره کننده در بخش سیاسی، امنیتی و فنی را در اختیار نمی گرفتیم، ما موفق نمی شدیم.

اهم اظهارات وی در ادامه می آید:  تاکید می کنم فرهنگ انقلاب، یعنی استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی. روزی که این دولت تشکیل شد، تیم سیاسی را صدا زدم و اولین بحثم مذاکرات هسته ای بود. این اولین بار است که در تاریخ سازمان ملل بعد از 70 سال، شش قطعنامه فصل 7 بدون اجرا شدن لغو شده باشد. ما در چهار زمینه مذاکرات، بهترین متخصصین را پای میز مذاکره بردیم. فضای بعد از توافق به نفع نخبگان، شرکت های دانش بنیان و تحقیقات خواهد بود. ما یک همکاری فن آورانه با دنیا باید شروع کنیم. مشروح سخنان رئيس جمهور در اين مراسم متعاقبا ارسال مي شود.
27214  

کلید واژه ها: توافق هسته ای ایران و پنج بعلاوه یک (برجام) - دولت یازدهم - حسن روحانی -




یکشنبه 26 مهر 1394 - 09:43:23





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن