تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خوشبختى انسان خوش اخلاقى و از بدبختى انسان بد اخلاقى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821023131




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ميراحد حسيني:ترويج فرهنگ ايثار و شهادت مهمترين وظيفه دستگاه هاي دولتي است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: ميراحد حسيني:ترويج فرهنگ ايثار و شهادت مهمترين وظيفه دستگاه هاي دولتي است
اردبيل - خبرگزاري مهر: رئيس سازمان كار و امور اجتماعي استان اردبيل گفت: ترويج فرهنگ ايثار و شهادت در جامعه مهمترين وظيفه دستگاه هاي دولتي است و در اشاعه اين رسالت مسئوليت سنگيني دارند.

به گزارش خبرنگار مهر در اردبيل، ميراحد حسين عصر امروز در جمع خبرنگاران و در محل اين سازمان با اعلام اين مطلب اظهار داشت: نقش دستگاه هاي دولتي و اجرايي در گسترش و ماندگار شدن فرهنگ ايثار و شهادت و تداوم آن در جامعه و در بين مردم غير قابل انكار است.

رئيس سازمان كار و امور اجتماعي استان عنوان كرد: در بعد پيام رساني نيز سازمان ها و نهادهاي دولتي و اجتماعي مي توانند نقش عمده اي ايفا نموده و بيشترين تاثيرات را در گسترش اين فرهنگ داشته باشند.

حسيني در ادامه همچنين از برگزاري دومين يادواره 74 تن از شهداي كارگري استان در 13 خرداد ماه و همزمان با ايام فاطميه و گراميداشت سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) خبر داد.

وي افزود: دومين يادواره شهداي كارگري استان با حضور معاون وزير كار، نماينده ولي فقيه در استان، پدر شهيد محمد حسين فهميده ، خانواده شهدا و كارگران برگزار خواهد شد.

وي ضمن تشريح اهداف برگزاري اين يادوآره تصريح كرد: تجديد ميثاق با شهدا، تداوم و پويايي فرهنگ پايداري، مقاومت و ايثار در جامعه، تجليل و قدرداني از شهداي كارگري و خانواده هاي شهدا از جمله مهمترين اهداف برگزاري اين يادواره است.

حسيني ابراز داشت: ايجاد پيوند و پل ارتباطي بين نسل جديد با شهدا و حماسه سازان دفاع مقدس، جلوگيري از انقطاع نسلها و مبارزه با هجمه فرهنگي غرب از ديگر اهداف اين يادوآره به شمار مي رود.

حسيني با اشاره به لزوم برگزاري يادوآره شهدا در جامعه تاكيد كرد: اگر يادوآره هاي شهدا پرمحتوا، به روز و پاسخگوي نيازهاي فكري، اعتقادي و فرهنگي نسل امروزي و توام با نوآوري و شكوفايي باشد، قطعا تاثير شگرفي در آگاهي نسل جديد و جامعه خواهد گذاشت.

وي با اشاره به ضرورت تكريم خانواده شهدا ياد آور شد: در سال گذشته و در راستاي تكريم خانواده شهدا اداره كار و امور اجتماعي استان نسبت به استخدام 80 نفر از فرزندان شهدا اقدام كرده و در حال حاضر نيز از جمع فرزندان شهدا در سطح استان بيكار وجود ندارد.

رئيس سازمان كار و امور اجتماعي استان در پايان خاطر نشان كرد: همچنين در زمينه اشتغال برادران و خواهران شهدا نيز هماهنگي هاي لازم با سازمان بنياد شهيد انجام گرفته و اشتغال آنها در اولويت كاري اين اداره است.
 دوشنبه 6 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 351]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن