تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):ما اهل بیت رسول خدا(ص) وسیله ارتباط خدا با مخلوقاتیم ما برگزیدگان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820244965




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سیستم مدیریت شرکت شهرکهای صنعتی چهارمحال و بختیاری ارتقاء یافت


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: سیستم مدیریت شرکت شهرکهای صنعتی چهارمحال و بختیاری ارتقاء یافت استان‌ها > چهارمحال و بختیاری - مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان چهارمحال و بختیاری از ارتقاء سیستم مدیریت این شرکت با پیاده‌سازی سیستم مدیریت کیفیت با اخذ گواهینامه ISO 9001:2008 و سیستم مدیریت رسیدگی به شکایات با اخذ گواهینامهISO 10002:2014 تحت لیسانس QAL خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین ، "رضا گنجي"افزود : قطعا دریافت این گواهینامه ، سندی بر تعهد شركت به ارتقای مدیریت كیفیت، اصلاح فرآیندها، بهبود عملكرد و افزایش سطح رضایتمندی مراجعین و سایر ذینفعان و کارایی و اثر بخشی سازمان است و مسیر دستیابی به اهداف متعالی صنعت و دیدگاه‌های كلان توسعه‌ای، در راستای سند چشم‌انداز را هموار خواهد ساخت.
وی با اشاره به اهمیت استقرار سیستم مدیریت کیفیت در شرکت شهرکهای صنعتی چهارمحال و بختياري،اظهار داشت:
نظام‌مند بودن و هدف‌گذاری برای بهبود مستمر فعالیت‌ها و فرآیندها با به‌کارگیری رویکردهای تعیین شده و تحقق خط مشی اهداف سازمانی از الزامات سیستم مدیریت کیفیت است.
رئیس هیئت مدیره شرکت شهرکهای صنعتی استان چهارمحال و بختياري افزود: با ایجاد حس مسئولیت‌پذیری و قانون‌مندی و رسیدن به درجه قابل قبولی از پیشرفت، باید تمرکز خود را به شناسایی فرآیندهای نظام‌یافته و بهبود تمام جنبه‌های فعالیت‌های اداری ارتقا داد.
گنجي یادآور شد: رویکرد فرایندهای سیستم مدیریت کیفیت، باعث هزینه کمتر و چرخه زمانی کوتاه‌تر در استفاده از منابع بوده و نتایج حاصله، بهبود یافته و بازخوردها قابل پیش‌بینی خواهد بود.
مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی چهارمحال و بختياري در خصوص اخذ گواهینامه ضمن تبریک به همکاران خود گفت: این شرکت از اوایل سال 93 با استفاده از خدمات گروه کارشناسان شرکت مشاور و ممیز پیاده‌سازی سیستم کیفیت، بهبود مستمر فرآیند ها را سرلوحه کارخود قرار داد که پس از برگزاری دوره‌های آموزشی و ممیزی داخلی و با اعتقاد راسخ به وظیفه خود در ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان این مهم در شرکت اتفاق افتاد و در مهره ماه سال 94 موفق به اخذ گواهینامه هاي استاندارد ISO 9001:2008 و ISO 10002:2014 شد.
رضا گنجي افزود : استاندارد ISO 9001:2008 مجموعه ای از مقررات است که در سطح بین المللی معتبر شناخته می شود و شرکت ها از آن به منظور بهبود کیفیت محصول یا خدمات خود در درون سازمان استفاده می کنند و براي دستیابی به بالاترین و بهترین سطح ممکن برای ارائه خدمات به مشترکین و ارباب رجوع و ادامه روند مذکور از دستاوردهای دریافت گواهینامهISO 9001:2008 بهره گرفته مي شود و در مجموع با استقرار و پیاده‌سازی سیستم مدیریت کیفیت وظیفه و تعهدات ما و همکاران در ارائه خدمات را افزايش داده و با توجه به هدف اصلی شرکت که تکریم ارباب رجوع و جلب رضایت مشتریان است، دریافت گواهینامه ابتدای راه تلقی شده و تأییدی برای تداوم حرکت در مسیر ارائه خدمات مطلوب است، و امیدواریم روز به روز گام های جدیدی در ادامه استقرار این سیستم برداشته و در مسیر تعالی و بهبود مستمر ارائه خدمات حرکت کنیم.
رئيس هيات مديره شركت شهركهاي صنعتي چهارمحال و بختياري تصریح کرد: شرکت شهرکهای صنعتی چهارمحال و بختياري براي اخذ گواهینامه ISO 9001:2008 و ISO 10002:2014 طی ممیزی نهایی سیستم مدیریت کیفیت و سيستم رسيدگي به شكايات، بر اساس ممیزی بعمل آمده در این شرکت، پس از یک سال تلاش مبنی بر پیاده سازی اين دو سیستم ، از طرف تیم ممیزی QAL ، این شرکت واجد شرایط دارا بودن گواهینامه ISO 9001:2008 و ISO 10002:2014، شناخته شد .
خاطر نشان مي گردد شرکت شهرکهای صنعتی چهارمحال و بختياري از تاریخ صدور اين گواهینامه ها می تواند از نشان ها و لوگوهای استاندارد ایزو ، در سربرگ ها، مکاتبات و سایر محل های مجاز مطابق با قواعد ارائه شده استفاده کند.
پیش بینی می شود دستیابی به این گواهینامه ها موجب بهبود فرایندها و اصلاح اقدامات اجرایی شده و امکان برنامه ریزی بهتر را بیش از پیش در این شرکت فراهم کند.



شنبه 25 مهر 1394 - 13:14:20





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن