تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نزديك‏ترين شما به من در قيامت: راستگوترين، امانتدارترين، وفادارترين به عهد و پي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821014688




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رقابت های کشتی گیله مردی جام ولایت در رحیم آباد رودسر برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رقابت های کشتی گیله مردی جام ولایت در رحیم آباد رودسر برگزار شد رقابت های کشتی گیله مردی گرامیداشت شهدای بخش رحیم آباد رودسر با معرفی کشتی گیران برتر پایان یافت.
۱۳۹۴ شنبه ۲۵ مهر ساعت 12:38

خبرگزاری پانا+جام ولایت

 به گزارش پانا از گیلان،رییس اداره ورزش و جوانان رحیم آباد شامگاه جمعه در مراسم اهدای جوایز ، از شرکت 80کشتی گیر در وزن های سبک و سنگین از استان های گیلان و غرب مازندران در این دوره از مسابقات خبر داد.
حمید تقی نژادبا بیان اینکه این رقابت ها از هفته دفاع مقدس به مدت 24شب در سالن شهید غفور صمدپور این بخش برگزار شد، افزود: در شب پایانی این رقابت ها در اوزان سبک مجید عباسپور در جایگاه نخست تکیه زد و نیما حاجی زاده ،سعید رمضانی و منصور سلطانی بترتیب دوم تا چهارم شدند.
وی اظهار کرد: در سنگین وزن سعید افشار به مقام اول دست یافت و سروش بابایی ،صفر علی فدوی و حسین بینا مقام های دوم تا چهارم را به خود اختصاص دادند.
به گفته تقی نژاد، این رقابت ها زیر نظر هیات ورزش های بومی ، محلی و با همکاری اداره ورزش و جوانان بخش رحیم آباد برگزار شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن