تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آفت دینداری حسد و خودبینی و فخر فروشی است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814652016




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمایشگاه نقاشی قهوه خانه ای ˝پرده های ماتم˝


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: نمایشگاه نقاشی قهوه خانه ای ˝پرده های ماتم˝ به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری ماه محرم الحرام، نمایشگاهی از نقاشی های رنگ و روغن با مضمون مذهبی و عاشورا از بیست و پنجم مهرماه در موزه ی هنرهای زیبا سعدآباد برپا است.
۱۳۹۴ شنبه ۲۵ مهر ساعت 11:16

خبرگزاری پانا+

به گزارش سرویس فرهنگی پانا،در نمایشگاه"پرده های ماتم" 19 پرده نقاشی قهوه خانه ایی اثر نقاشان نامدار معاصر حسین قوللر آغاسی،محمد مدبر،امیرحسین قائم مقامی و میرزا مهدی نقاش شیرازی با تکنیک رنگ روغن روی بوم و با موضوع عاشورایی از روز شنبه 25 مهرماه در طبقه ی همکف موزه ی هنرهای زیبا به نمایش گذاشته می شود.
نقاشی قهوه خانه ای نوعی نقاشی عامیانه و روایی با تکنیک رنگ و روغن است که عمدتا مضامین مذهبی ،رزمی و بزمی را در برمی گیرد این سبک نقاشی را " خیالی نگاری " هم گفته اند.
گفتنی است، نمایشگاه یاد شده تا بمدت دوماه تا 21 آذرماه دایر می باشد و علاقه مندان به هنر نقاشی قهوه خانه ای می توانند در روزهای یاد شده از ساعت 9 تا 17:30 از این نمایشگاه در موزه ی هنرهای زیبا واقع در مجموعه فرهنگی- تاریخی سعدآباد بازدید نمایند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 142]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن