تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):صله رحم، انسان را خوش اخلاق، با سخاوت و پاكيزه جان مى‏نمايد و روزى را زياد مى‏كند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806917818




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ما موازنه قدرت را در جهان اسلام تغيير مي دهيم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ مهر ۱۳۹۴ (۱۰:۲۴ق.ظ)
جانشين فرمانده کل سپاه: ما موازنه قدرت را در جهان اسلام تغيير مي دهيم موج-سردار سلامي با اشاره به تصوير انديشه هاي انقلاب اسلامي ايران بر واقعيات کنوني جهان اسلام گفت: فلسفه حضور رزمندگان ايران در سوريه، مقابله با دشمنان اسلام در هر يک از بلاد اسلامي است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، امروز در فرماندهي ستاد نيروي زميني سپاه مراسمي با حضور مقامات لشگري و کشوري به منظور بزرگداشت شهداي وحدت ( يادواره شهيد شوشتري) و تشييع پيکر سرهنگ پاسدار مختاروند و سرهنگ پاسدار حسوني زاده که در سوريه شهيد شده اند برگزار شد.
در اين مراسم سردار حسين سلامي، جانشين فرمانده کل سپاه، با اشاره به پيام الهي عاشورا در جلوگيري از مفخ اسلام به دست معاونيان زمان و همچنين صبر و مقاومتي در مقابل مصائب گفت: حادثه عاشورا فراتر از زمان تداوم دارد و هر ساله قلب هاي بيشتري را به خود جلب مي کند و چنانچه اگر به لندن و نيويورک نگاه کنيد که قلب بلاد کفر هستند مي بينيد دوستدارن امام حسين عاشورا را به باشکوه ترين شکل بر پا مي دارند. براي همين امروز پيکرهاي مدافعان حرم حضرت زينب نشان دهنده اين است که هنوز جهان اسلامي نيازمند حضور غيرتمند مرداني است که براي عزت و حيثيت مرز جغرافيايي را به رسمت نمي شناسند و مرزهاي آن ها مرز عقيده است.
وي در ادامه تصريح کرد: همچنان که شهيد سردار همداني در طول 37 سال انقلاب لباس از تن به در نکرد همرزمانش پاسدار مختاروند، پاسدار حسوني زاده، محمد زاده، شهيد شوستري همواره شميرهايشان از غلاف بيرون بوده آماده نبرد بودند و اين پيکرهاي عاشورايي سندهايي براي فقد وعده ماست که وقتي مي گوييم، عمل مي کنيم.
وي افزود: واقعيت هاي مهمي در جهان اسلامي حاکم است که باعث شده تعدادي از مردان پيشکسوت دفاع مقدس امروز در عراق و سوريه و هر نقطه از سرزمين اسلامي که مستکبران غربي يورش آورده اند حضور داشته باشند بيش از 100 سال است که کشورهاي غربي تلاش مي کنند جهان اسلام را به سکه هاي مجزا و دشمني با هم تبديل کنند. حجاب را از زنان مسلمان بگيرند مسلمانان را در گورستان جهل مدفون کنند ثروت هاي مادي و معنوي آن ها را به غارت ببرند و در نهايت جهان اسلام را تبديل به سکوي پيشرفت خود کنند.
جانشين فرمانده سپاه ادامه داد: امروز مستکبران غربي ملت سوريه را آواره کردند کودکانشان را در سواحل مديترانه غرق کردند آنها هنوز تلاش مي کنند ملت يمن را زير آوار دفن کنند. فريادهاي مردم بحرين را خاموش کنند و امنيت عراق را بگيرند تا رژيم صهيونيستي در امنيت ادامه حيات دهد و آمريکا بتواند دوباره بر سرنوشت مسلمان حاکم شود. اين وضعيت امروز منطقه است غرب نمي تواند بپذيرد واقعيت جهان اسلام تحت تاثير انقلابي بزرگ ظهور کرده است که نزديک به چهار دهه است تحت رهبري حضرت خامنه اي مديريت مي شود.
سردار سلامي با تاکيد بر نقش انقلاب اسلامي در خنثي کردن سياست ها و طرح هاي راهبردي آمريکا گفت: انقلاب اسلامي ايران چهار جنگ سکشت خورده عراق را جبران کرد نقشه راه آمريکا براي تامين امنيت اسرائيل را خنثي کرد از تحريم هاي اقتصادي به راحتي گذشت و به انزواي سياسي تحميل شده از سوي غرب برخوردي نشان داد.
در پايان سردار سلامي ضمن تجليل از مقام شامخ شهدا به ويژه شهيد شوشتري و شهداي مدافع حرم حضرت زينب گفت: ما اراده کرده ايم هر جا دشمنان اسلام در بلاد اسلامي حاکم شوند از تحقق نقشه هاي آنان جلوگيري کنيم اين فلسفه حضور برادران رزمنده ايراني در سوريه است در غير اين صورت دشمن تمرکز استراتژيک خود را بر ما خواهد گذاشت اما امروز ما به سياست هاي استراتژيک آنها را در زمين هاي وسيعي تجزيه کرده ايم. اين منطقه اسلام و عاشورا است که هرگاه مسلمان کمک بخواهند ما نمي توانيم ساکت بنشينيم امنيت و سرنوشت ما به هم پيوند خورده است اين مفهوم امت واحده است ما بايد موازنه قدرت را در جهان اسلام به نفع مسلمان تغيير مي دهيم امروز ما از هميشه قدرتمندتر هستيم و تا وقتي اين شهيدان و مردان وجود داشته باشند در مقابل دشمن از نواميس مسلمانان پاسداري خواهند کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن