تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس وصيت ميت را در كار حج بر عهده بگيرد، نبايد در آن كوتاهى كند، زيرا عقوبت آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820856875




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سایپا حمل و نقل مستقیم تهران – بغداد را آغاز کرد


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: سایپا حمل و نقل مستقیم تهران – بغداد را آغاز کرد
همانگونه که می دانیم حمل و نقل یکی از مهمترین بخش های صادرات در دنیا به شمار می رود.
آفتاب : ترانزیت و حمل و نقل کالا علاوه بر سود، باید با اطمینان از عدم آسیب پذیری و سرعت در انتقال کالا همراه باشد.


به گزارش سایپا نیوز، حمل و نقل محموله های خودرویی به کشورهای هدف از مهمترین بخش های فرایند صادرات خودرو است چرا که تحویل به موقع ، خدمات پس از فروش و فراوانی قطعات در بازار هدف، ارتباط مستقیمی با حمل و نقل دارد و در نهایت به تامین رضایت مندی مشتریان منجر می شود..


شرکت سایپا در راستای تامین رضایت مندی مشتریان و در ادامه ی سیاستگذاری در بخش صادرات خودرو و قطعات وابسته، در تازه ترین اقدام، با هماهنگی طرف عراقی، حمل و نقل مستقیم قطعات خودرو از تهران به بغداد را آغاز کرد..


برای شرکت سایپا که در 5 سال گذشته رتبه اول فروش خودروی سواری در عراق را به خود اختصاص داده و محصولات این شرکت در بازار عراق از مزیت قیمت رقابتی برخوردار است، پروژه ی حمل مستقیم قطعات خودرو از تهران به بغداد دارای اهمیت حیاتی است. چرا که حاصل اجرای این پروژه؛ حذف فرآیند تخلیه و بارگیری در مسیر و گمرک مرزی، صرفه جویی های قابل توجه در زمان ، هزینه حمل و بسته بندی و کاهش صدمات وارده به محموله های صادراتی است که در نتیجه ی آن دستیابی به تیراژ تولید، کاهش قیمت تمام شده و ارتقاء کیفیت محصولات میسر شده است.


گروه خودروسازی سایپا با اتکا به استراتژی های صادراتی خود و تلاش بی وقفه برای حفظ بازارهای موجود و نفوذ در بازارهای جدید صادراتی، تاکنون موفق شده است هفت بار عنوان صادرکننده ی نمونه و دو بار عنوان صادرکننده ی ممتاز کشور در صنعت خودروسازی را کسب نماید..


تلاش سایپا در بخش صادرات بی واسطه ی قطعات خودرو به کشور عراق در راستای تقویت رویکرد جدید این مجموعه ی خودروسازی، برای ارتقاء در کیفیت و خدمات پس از فروش قابل تقدیر است.


   






تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن