تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):دو خصلت است كه بالاتر از آنها چيزى نيست: ايمان به خدا و سود رساندن به برادران.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814605485




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رضاییان: با اعتصاب چیزی حل نمی‌شود ::


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: رضاییان: با اعتصاب چیزی حل نمی‌شود
مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی گفت: با اعتصاب کردن و تمرین نکردن چیزی حل نمی‌شود، چون وقتی پول نیست اعتصاب کردن فایده و نتیجه‌ای ندارد.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، مسعود رضاییان در خصوص تساوی تیم‌های استقلال خوزستان و ملوان در هفته هشتم لیگ برتر گفت: من برای دیدن بازی به شهر خودم اهواز رفته بودم. خوشبختانه بازیکنان ما مقابل استقلال خوزستانی که خیلی از تیم‌ها را در همین اهواز شکست داده بود، خوب کار کردند. نحوه بازی بازیکنان ملوان به گونه‌ای بود که نشان می‌داد آنها برای یک امتیاز بازی نمی‌کنند و با هدف کسب سه امتیاز پا به میدان گذاشته بودند. به همین دلیل در اکثر دقایق بازی کنترل آن را در دست داشتند و موقعیت‌های گلزنی ما بیشتر از استقلالی‌ها بود. ما حتی می‌توانستیم برنده بازی هم باشیم.

وی در خصوص اینکه بالاخره تکلیف امضای قرارداد با اسپانسر باشگاه ملوان چه شد، اظهار داشت: به احتمال زیاد قرارداد اسپانسر در این هفته امضا خواهد شد و پس از آن پول به باشگاه تزریق می‌شود که ما قصد داریم بخش عمده‌ای از این پول را بابت قرارداد بازیکنان پرداخت کنیم. در حال حاضر یک گروه حسابرس حساب‌های باشگاه را بررسی می‌کنند که با نواقص زیادی روبه‌رو شده‌اند. این نواقص مربوط به سال‌های گذشته است و همین موضوع کار را پیچیده کرده است. به هر حال هر اسپانسری که پا پیش می‌گذارد انتظار دارد که حساب‌های مالی باشگاه و میزان بدهی آن کاملاً مشخص و روشن باشد.

مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی در خصوص مسائلی که در ارتباط با اعتصاب احتمالی بازیکنان این تیم به دلیل فشارهای مالی مطرح می‌شود، گفت: این موضوع صحت ندارد. ضمن اینکه با اعتصاب کردن و تمرین نکردن چیزی حل نمی‌شود، چون بازیکنان می‌بینند که همه مسئولان باشگاه برای حل مشکلات مالی با همه وجود تلاش می‌کنند.

«وقتی پول نیست اعتصاب کردن چه فایده و نتیجه‌ای دارد؟»،‌ رضاییان با طرح این موضوع افزود: من سال گذشته در نفت مسجدسلیمان مشکلات مشابهی را تجربه کرده‌ام که مطمئنم این تجربیات در ملوان به کمکم خواهد آمد. من مرد روزهای سخت هستم و با مشکلات فعلی کنار نمی‌کشم.

ملوان بندرانزلی مسعود رضائیان (مدیرعامل)

ارسال به تلگرام


11:53  1394/07/24





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن