تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان بلند مرتبه چون به فهم و دانايى رسد، متواضع مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819470216




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرس تی وی: سرمایه گذارن خارجی به دنبال سرمایه گذاری در معادن طلای ایران


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزی خبر: تهران / خبرگزاری صدا و سیما/ اقتصادی 94/07/23
پایگاه پرس تی وی نوشت، در پی توافق هسته ای ایران و 1+5، سرمایه گذارن خارجی به دنبال سرمایه گذاری در معادن طلای ایران هستند.
به گزارش مونیتورینگ خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از بخش فارسی پایگاه اینترنتی شبکه پرس تی وی؛ شرکت هایی از چین، قزاقستان، فرانسه و انگلیس برای سرمایه گذاری در معادن طلای ایران در حال مذاکره هستند.
این در حالی است که به گفته علی اصغرزاده، مدیرکل اکتشاف سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) اعلام کرده است که اواسط مهر محدوده طلای «نیکوییه» در حومه تاکستان در استان قزوین را به مناقصه گذاشت و یک شرکت اروپایی برای مشارکت در این طرح ابراز تمایل کرده است.
وی افزود چند شرکت داخلی نیز برای سرمایه گذاری در محدوده نیکوییه با مساحتی حدود 10 کیلومتر مربع آمادگی خود را اعلام کرده اند.
بیشتر ذخایر طلا در آفریقا، آمریکای لاتین و آسیای میانه قرار دارند اما این منابع در حال پایان است. بنابراین، معادن طلای ایران و سرمایه گذاری در آن برای شرکت های خارجی جذابیت دارد.
به گفته اصغرزاده اقدامات اولیه در محدوده نیکوییه ... [ مشاهده متن کامل خبر در واحد مرکزی خبر ]

پنجشنبه ، ۲۳مهر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزی خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن